Společnost Hyundai Motor získala za svou kampaň, která se zapsala do Guinessovy knihy rekordů, hned několik ocenění na „2015 Cannes Lions International Festival of Creativity.“ Inovativní kampaň získala světově nejvíce uznávané ocenění v oblasti kreativní komunikace, a to v kategoriích Filmová tvorba a také Režie a Outdoor. Video, ve kterém dcera posílá svému otci do vesmíru láskyplný vzkaz, zhlédlo na YouTube již více než 69 milionů lidí.
Průkopnická kampaň společnosti Hyundai Motor s názvem „Zpráva do vesmíru“ získala tři Bronzové lvy v kategoriích Filmová tvorba a Režie a Outdoor na letošním ročníku Mezinárodního festivalu kreativity v Cannes. Tato událost je největší světovou oslavou tvůrčí práce, která mění oblast komunikace.
Hyundai Motor spustil svou inovativní kampaň letos 13. dubna a ta se ihned stala středem pozornosti na sociálních sítích po celém světě. Průlomové video se okamžitě začalo šířit internetem a získalo více než 69 milionů zhlédnutí na YouTube, prestižní americký portál Adweek navíc video umístil na první příčku ve svém žebříčku 10 nejsledovanějších reklam na YouTube za měsíc duben.
Kromě toho bylo video vysíláno více než 800 krát na největších televizních kanálech USA, jako je ABC, Fox TV a NBC, navíc se o něm objevila zmínka v mnoha významných tištěných titulech a on-line médiích, včetně Time, People a Forbes. Ceny z festivalu v Cannes následují jako další úspěch po umístění na bronzové příčce „Film: Využití média“ na letošních World’s Best Advertising awards na festivalu New Yorku.
Inovativní kampaň vypráví příběh o tom, jak Hyundai Motor vyslal zprávu od 13-leté dívky jejímu otci – astronautovi. 11 vozů Hyundai Genesis ve videu vytvoří vzkaz enormních rozměrů, pokrývající asi 5,55 km2 z povrchu vyschlého jezera Delamar Dry Lake v Nevadě. Obraz je tak velký, že dívčin otec byl schopen jej zachytit z Mezinárodní vesmírné stanice ISS.
Koncept byl navíc posunut na další jedinečnou úroveň, když Hyundai Motor nabídl divákům možnost vytvořit svůj vlastní virtuální vzkaz a sdílet jej s blízkou osobou. Tuto službu nakonec využilo více než 85 000 lidí po celém světě.
Mezinárodní festival Lvů v Cannes letos oslavil svůj 62. ročník. Tato událost oceňuje unikátní a kreativní projekty v oblasti značkové komunikace v 17 různých kategoriích, které zahrnují vše od tradičního tisku a filmu až k technologiím a produktovému designu. Festival, který trvá jeden týden, každý rok přiláká více než 10 000 delegátů z 90 zemí a letos jej navštívilo více než 37,000 diváků.