Společnost Hyundai Motor Czech započala avizovanou změnu firemní identity své dealerské sítě. Prvním prodejním místem navrženým a postaveným dle nového celosvětového korporátního designu Hyundai se stal autosalon značky ve Zlíně.
Autosalon v nové podobě postavila společnost Hyundai Motor Zlín. Celkové investiční náklady činily 70 milionů korun, výstavba trvala necelý rok a autosalon poskytne zákazníkům Hyundai především velmi komfortní prostředí. Na ploše 790 m2 nabízí Hyundai Motor Zlín kromě prodeje a servisu také pneuservis, STK a ruční mytí vozidel. Pro zákazníky je k dispozici WIFI.
Autosalon je výjimečný rovněž tím, že všechna vozidla, jak skladová tak zákaznická, jsou zaparkována v krytých stáních. Hyundai Motor Zlín zaměstnává 15 pracovníků a v loňském roce prodal 585 vozů Hyundai. Nejprodávanějším modelem byl Hyundai ix20.
Zahájení provozu v tomto prémiovém prodejním místě startuje změnu podoby dalších 19 dealerství Hyundai v České republice, která podle nového celosvětového korporátního designu proběhne během roku 2015.