Společnost Hyundai myslí na své české zákazníky nejen Programem permanentní mobility nebo pětiletou zárukou, ale i Hyundai pojištěním, které aktivně využívají tři čtvrtiny zákazníků této značky. Kombinaci povinného ručení a havarijního pojištění doplňuje nejvyspělejší asistenční služba pro motoristy od UNIQA pojišťovny a nulová spoluúčast u havarijního pojištění při opravě ve značkovém servisu.
Hyundai pojištění reflektuje rostoucí požadavky uživatelů na maximální bezpečnost v rámci silničního provozu. Díky sofistikované telematické asistenci UNIQA SafeLine motorista získá s novým vozem Hyundai nejvyšší stupeň ochrany. Dojde-li například k havárii vozidla, signál se automaticky přenáší do asistenční centrály, která ihned aktivně kontaktuje posádku a pošle na přesně lokalizované místo záchranáře. V případě defektu nebo akutní nevolnosti může řidič vozidla sám kontaktovat asistenci nouzovým tlačítkem na palubní desce a přivolat pomoc.
Pokud dojde k odcizení zaparkovaného auta, stačí nahlásit ztrátu asistenci, která vůz vyhledá díky satelitnímu signálu a ve spolupráci s policií vrátí zpět. Palubní jednotka dokáže také vést knihu jízd nebo připomínat plánované servisní prohlídky. Řidiči také v rámci pojistného mohou využít slevy až 25 % za nízký nájezd kilometrů.
Služba UNIQA SafeLine je kromě aktivních motoristů určena pro začínající a nezkušené motoristy a to pro případ nehody nebo defektu či možnosti analýzy způsobu jízdy. Maminky převážející děti ocení jistotu rychlé pomoci v případě nouze. Handicapovaní a starší řidiči mohou službu využít v případě, kdy vzhledem k závažným okolnostem nejsou schopni kritickou situaci sami vyhodnotit a řešit.
Sazba Hyundai pojištění s nulovou spoluúčastí začíná na 2,97 % z ceny vozu při pojistné události nad 50 000 Kč, při nižší je spoluúčast 5 000 Kč. Nulová spoluúčast bez ohledu na výši pojistné události má sazbu 3,5 %.