Společnost Hyundai Motor Czech dodala 60 vozů Hyundai i10 ve výbavě Family + projektu „Auto za stovku“. Jde o zcela nový koncept sponzorované dopravy, kdy zákazník má možnost pronajmout si vůz za velmi výhodných podmínek. Vozy zároveň slouží jako nosiče reklamního sdělení. Koncept Auto za stovku je nápadem závodníka Jana Charouze a za pár dní své existence už si získala řadu spokojených klientů.
Proč padla volba právě na Hyundai i10 nejlépe vystihl Vladimír Vošický, generální ředitel a Hyundai Motor Czech. „Je logické, že si autoři projektu vybrali tento model. Do segmentu přináší nová měřítka z hlediska vnitřního prostoru, komfortu a bezpečnosti, jež snesou srovnání s vyššími segmenty. Hyundai i10 k tomu navíc přidává atraktivní a sofistikovaný design exteriéru a interiéru.“ Jak dodal, ve výbavě vozu jsou atraktivní prvky z vyšších segmentů. Hyundai i10 však vyniká i dalšími přednostmi, jako jsou vysoká kvalita, mimořádná hospodárnost a malá spotřeba.
Cena pronájmu je 99 Kč za den bez DPH, celkem tedy necelých 120 Kč včetně daně. V ceně je kromě pronájmu auta kompletní pojištění s nulovou spoluúčastí a dále i možnost ujet 1000 km za měsíc (minimálně je potřeba ujet 200 km za měsíc). Při vyšším nájezdu se připlácí 4 Kč bez DPH za ujetý kilometr nad limit, tedy 4,84 Kč včetně DPH.