Hyundai a JA Czech předaly vůz Střední škole automobilní v Krnově

Autor: Tisková zpráva - 29. 9. 2015


Společnost Hyundai Motor Czech a nezisková vzdělávací organizace JA Czech předaly Střední škole automobilní v Krnově vůz Hyundai i40. Předání se uskutečnilo v prostorách školních dílen. Škola se loni zapojila do evropského praktického vzdělávacího projektu ‚Skills for the Future‘ (SFF) pro střední školy, který je zaměřený na podporu technických dovedností, podnikání a podnikavosti žáků. Škola vůz získala díky úspěšné účasti ve facebookové soutěži, které se účastnily školy z dalších 14 evropských zemí. Auto bude sloužit jako praktická školní pomůcka. Celý projekt je iniciativou Hyundai Motor Europe.

Jaromír Pavlíček, ředitel školy, uvedl: „Vůz využijeme pro praktickou výuku v oborech autotronik a mechanik a opravář motorových vozidel. Klademe důraz na to, aby žáci získali během studia maximum praktických zkušeností. K tomu kromě darovaného vozu přispívají i programy JA Czech, například JA Firma, v rámci kterého si žáci zakládají reálnou firmu a podnikají. Projekt Skills for the Future, do kterého jsme se v rámci podnikání žáků zapojili, pomáhá praktickou cestou zatraktivnit látku vyučovanou ve třídách.“

Miloš Adámek, senior PR manager Hyundai Motors Czech, který předal symbolický klíč od vozu řediteli školy, řekl: „Smyslem projektu Skills for the Future je kromě podpory podnikání na školách také rozvoj, v praxi tolik žádaných, takzvaných měkkých dovedností. Doufám, že žáky i mistry bude práce na našem voze bavit, a že jsme tak přispěli ke zvýšení atraktivity praktické výuky. Tento vůz je již třetí, který společnost Hyundai věnovala v rámci projektu středním školám v České republice.“

Silvie Marhoulová, manažerka PR a komunikace JA Czech, která byla také přítomna předání vozu, akci okomentovala: „V našich praktických programech se zaměřujeme na propojení světa škol a reálného byznysu. Obě tyto sféry by měly co nejvíce spolupracovat tak, aby studenti byli co nejlépe připraveni na start své profesní kariéry a lidé z firem a korporací měli přímý kontakt s mladou generací, jejími postoji a názory a lépe tak poznali své potenciální zaměstnance či klienty.“

Senior_PR_manager_HMC_Milos_Adamek_predava_vuz_rediteli_skoly_Jaromiru_Pavlickovi

Štítky: , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru