Společnost Honda Motor Europe Itálie bude oficiálním sponzorem a poskytovatelem vozů a motocyklů pro 100. ročník závodu Giro d’Italia.
Giro d’Italia je jednou z nejdůležitějších sportovních akcí na světě, která přitahuje širokou skupinu sportovců a fanoušků. Sponzorování závodu Giro d’Italia společností Honda bude podporováno masivní televizní, tiskovou a internetovou kampaní. Ta přesáhne hranice zemí formou 5 500 hodin vysílacího času pro odhadovaných 192 miliónů televizních diváků a 16 miliónů uživatelů sociálních sítí.
Silnice na Corsa Rosa budou hostit přes 130 vozů včetně nového modelu Civic. Zcela v souladu se sportovním duchem této akce překypuje také model Civic Hatchback sportovním charakterem a intenzivním výkonem díky novým motorům VTEC Turbo o objemu 1,0 a 1,5 litru. Akce se zúčastní rovněž model HR-V, který spojuje typický design kupé s všestranností SUV. Model CR-V bude na závodní dráze plnit roli VIP vozu a přinášet hostům vzrušující sportovní zážitky z první ruky.
Kromě modelů Civic, HR-V a CR-V budou mít svoji funkci rovněž modely Civic Tourer, které budou převážet sportovce přes poloostrov po 3 615kilometrové dráze závodu Giro d’Italia až do velkého finiše 28. května v Miláně.
Elegance, vynikající výkon a moderní technologie jsou jedinečnými vlastnostmi vozů Honda. Když tyto vlastnosti zkombinujeme s výjimečným vnitřním prostorem, pohodlím a maximální kvalitou, je zřejmé, proč jsou vozy této japonské značky ideálně vhodné pro sportovce a jejich cestovní nároky.
Motocykly Honda představují špičku z hlediska jízdní stability, celkového výkonu a spolehlivosti v jakémkoli terénu. Pro závod Giro byly zvoleny modely vybavené dvouspojkovou převodovkou (DCT).
30 motocyklů, které budou tvořit doprovod světových cyklistických šampionů, představují to nejlepší z crossoverového segmentu tohoto japonského výrobce. Kromě pěti zástupců legendárního motocyklu CRF1000L Africa Twin bude nasazeno nejméně 25 zástupců nového a moderního X-ADV.
Závod Giro d’Italia zaručuje živý kontakt s více než 12 milióny lidí, kteří se účastní předvádění vozů a na dodávkách speciálního vybavení. Rovněž zaznamenává pozornost značného počtu diváku prostřednictvím různých mediálních platforem, především italské televize.
Televizní pokrytí této akce dosahuje úžasných rozměrů: celkem 350 hodin vysílacího času, 190 hodin živého televizního pokrytí, průměrně 4 200 000 diváků denně a téměř 10 miliónů v nejsledovanějších časech.
[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“5790″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]