Honda_CR-V-modelovy_rok_2021

Honda CR-V se představuje pro nový modelový rok 2021. Přidává výbavu Sport Line i pro hybrid

Autor: Tisková zpráva - Zdroj a foto: Honda - 8. 1. 2021


Honda zvyšuje atraktivitu modelu CR-V 2021 a přidává novou výbavu Sport Line, která nabízí sportovní a sofistikovaný styl. Inovovaná řada CR-V, která je standardně vybavena pokročilou hybridní technologií, také získává nové označení e:HEV a připojuje se ke zcela novému modelu Jazz e:HEV v produktové řadě e:TECHNOLOGY.

Nová výbava Sport Line je představena spolu s řadou inovací u všech verzí páté generace modelu CR-V. Obložení interiéru je doplněno moderní stříbrnou povrchovou úpravou prvků středové konzole, dveřních panelů a linie, která se táhne přes spodní část palubní desky nad odkládací přihrádkou. U modelů Elegance (SE) jsou nyní k dispozici nová 18” litá kola se stylovým designem a tónovaná skla a u modelů nejvyšší třídy Executive (EX) bylo přidáno bezdrátové nabíjení telefonů.

Nový výjimečný model Sport Line – k dodání ve dvou barevných provedeních, Crystal Black nebo Platinum White – se vyznačuje řadou tmavých stylových doplňků, které zvyšují atraktivitu modelů CR-V e:HEV. Stylové černé prvky zahrnují rámečky světlometů, zpětná zrcátka a orámování oken a také černou povrchovou úpravu litých kol a matic kol.

Honda_CR-V-Sport_Line-modelovy_rok_2021-1

Výbavy Sport Line se dále vyznačují tmavým chromovaným povrchem kolem mlhových světel a na masce chladiče a dalšími doplňky na nárazníku, dveřích a zadních výklopných dveřích. U verzí Sport Line s pohonem přední nápravy i s pohonem obou náprav jsou v základní výbavě tónovaná skla, která přispívají k celkovému sofistikovanému vzhledu.

V interiéru výbav Sport Line se uplatňují vylepšení, která zvyšují prémiový dojem a špičkovou kvalitu nejnovější stylizace modelů CR-V. Černé dřevěné panely nahradily stříbrné interiérové obložení na konzoly, dveřních panelech a nad odkládací přihrádkou. Doplňuje je povrchová úprava piano black použitá na přístrojové desce a kolem ovládání infotainmentového systému a klimatizace. Volant, řadící páka a kliky dveří jsou také opatřeny povrchovou úpravou piano black. Sportovní prostředí dotváří černé obložení stropu, sloupků a kožených sedadel.

Honda_CR-V-Sport_Line-modelovy_rok_2021-2

Přidání modelu CR-V do řady e:TECHNOLOGY přichází po uvedení nového modelu Jazz e:HEV a modelu Honda e v roce 2020, kdy každý z těchto modelů přispívá ke splnění závazku společnosti Honda 100% elektrifikovat do roku 2022 všechny klíčové modely nabízené v Evropě. Vedle nového označení e:HEV získávají modely CR-V také modrý emblém společnosti Honda zdůrazňující jejich nízké emise.

Model CR-V e:HEV si zachová výkonnou a pokročilou hybridní technologii hnacího ústrojí společnosti Honda, která byla použita poprvé u modelu CR-V v roce 2019. Technologie inteligentního pohonu s více režimy (i-MMD) zahrnuje dva elektromotory, zážehový motor s Atkinsonovým cyklem, inovativní převodovku a tři inteligentní jízdní režimy pro zajištění vysoké úrovně výkonnosti v běžném provozu a bohatší zážitek z jízdy.

Honda_CR-V-Sport_Line-modelovy_rok_2021-3

Model CR-V e:HEV je vybaven úsporným 2.0litrovým zážehovým motorem i-VTEC, který poskytuje maximální výkon 107 kW/145 koní při 6200 ot./min, a výkonným elektromotorem o výkonu 135 kW/184 koní s točivým momentem 315 Nm. Hybridní systém produkuje emise CO2 od 151 g/km (kombinovaný cyklus WLTP) se spotřebou paliva 6,6 l/100km (kombinovaný cyklus WLTP) u modelů s pohonem přední nápravy a emise CO2 od 161 g/km (kombinovaný cyklus WLTP) se spotřebou paliva 7,1 l/100km (kombinovaný cyklus WLTP) u modelů s pohonem obou náprav. S hybridním hnacím ústrojím model CR-V e:HEV zrychlí z nuly na 100 km/h za 8,6 sekundy ve verzi s pohonem přední nápravy a za 8,9 sekundy ve verzi s pohonem obou náprav a dosahuje maximální rychlost 180 km/h.

U inovovaného modelu CR-V e:HEV je i nadále použita důmyslná konstrukce podvozku zajišťující příjemný zážitek z jízdy a prvotřídní jízdní komfort. Jeho odlehčená a tuhá konstrukce má nízké těžiště, propracované systémy zavěšení přední a zadní nápravy a řízení s proměnlivým účinkem. Nejnovější technologie firmy Honda pro pohon obou náprav „Real Time AWD with Intelligent Control System“ poskytuje modelům s pohonem obou náprav ve spojení s vyšší světlou výškou jedinečné vlastnosti při jízdě v terénu.

Honda_CR-V-Sport_Line-modelovy_rok_2021-4

V souladu s mottem společnosti Honda „bezpečnost pro každého“ je ve všech variantách modelů CR-V standardně dostupná v dané třídě nejlepší sada pasivních a aktivních bezpečnostních systémů. Pevná platforma poskytuje základ pro výjimečnou bezpečnost podle koncepce „bezpečnost při kolizích ve všech směrech“. Design této platformy zahrnuje exkluzivní konstrukci karoserie nové generace Honda ACE (Advanced Compatibility Engineering), která využívá síť propojených strukturálních prvků k rovnoměrnějšímu rozložení energie nárazu.

Prvky pasivní bezpečnosti modelu CR-V doplňuje systém technologií aktivní bezpečnosti a podpory řidiče Honda Sensing™, který je jedním z nejkomplexnějších balíčků bezpečnostních technologií v dané třídě.

Štítky: , , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru