Pojem Rocket Bunny vám asi není úplně neznámý. Jde o úpravy japonského mistra jménem Kei Miura, který se s nimi rozhodně nedrží při zdi. Jsou výrazné a nepřehlédnutelné. A Toyota GR Yaris je už v základu také taková. Je sice malá, ale zatraceně rychlá a už sama Toyota jí nadělila celkem výrazné rysy. Když se pak tahle ostrá nákupní taška spojí dohromady s japonskou úpravou, je z toho celkem bizarní podívaná.

Výsledek vypadá spíše jako závodní stroj z nějaké stáje WRC, ale pořád jde o auto, které je plně homologované na silnice. V přední části si nelze nevšimnout výrazně upraveného nárazníku, kterému kromě řady malých křidélek, upravujících proudění vzduchu, nechybí také obrovský otvor, za nímž je vidět masivní chladič. Nárazník plynule přechází do širokých blatníků, které jsou schopny pojmout asi jakkoliv široká kola. Výraznější je ale zadní blatník, který může být pro kolemjdoucí možná i nebezpečný. 🙂

Ta pravá divočina ale začíná hlavně vzadu. Pokud pomineme obrovské křídlo, které ční až nad střechu auta, pak si nelze nevšimnout také pekelně vyhlížejícího nárazníku. Kromě rozměrů zaujme i řadou průduchů a ostrých hran. Překvapivě decentní je difuzor, z něhož vykukuje dvojice koncovek výfuku.

Přečtěte si také:  Test Toyota Yaris GRMN

U Rocket Bunny se většinou nevěnují úpravám motoru, hrají si jen s designem. A přesně tak tomu je i v tomto případě. Pod kapotou je tedy přeplňovaný tříválec o objemu 1,6 litru, který je naladěn na 257 koní. Toyota autu nadělila také pohon všech kol a manuální šestistupňovou převodovku. Cenu úpravy bohužel neznáme, ale sérový GR Yaris v Česku vyjde na 899 000 Kč.