Když skončila slavná moderátorská trojice Jeremy Clarkson, Richard Hammond a James na BBC v pořadu Top Gear, chvíli se čekalo, jestli je ještě vůbec někde uvidíme. Ovšem velmi rychle se jich ujal americký Amazon, který jim dal možnost vyrobit neuvěřitelnou show The Grand Tour. Ovšem spolu s ní se tahle trojice rozhodla vtrhnout do světa sociálních sítí a internetu a spustila web s názvem Drive Tribe.

Mělo jít o jakousi síť spojující fanoušky aut. Každý, kdo se sem přihlásil, měl jedinečnou možnost čas od času on-line pohovořit i se samotnými moderátory, kteří zde byli aktivními přispěvovateli. Jenomže co nejprve vypadalo jako super nápad, po čase začalo umírat. Na internetu je podobných skupin a webů tolik, že ani tři slavná jména nemohla zaručit, že to bude fungovat. Výsledkem je, že je tento projekt po dvou letech existence v neuvěřitelné ztrátě přes 12 milionů liber.

Ale moderátoři nechtějí házet flintu do žita. Rozhodli se, že Drive Tribe rozšíří a tím také přitáhnou nové čtenáře a aktivní uživatele. Jak? Už před časem zde spustili sekci MyGarage, kde si každý registrovaný uživatel může vyplnit velmi podrobný profil o svém autě. A právě tuto sekci chtějí Hammond, May a Clarkson propojit s různými servisy, prodejci dílů nebo pojišťovnami.  

Drive Tribe by tak jednotlivé uživatele mohl upozorňovat třeba na to, že jim končí STK a chtělo by to zařídit novou nebo jim může nabízet náhradní díly přesně na jejich typ auta. Pro uživatele by měl být nákup dílů nebo servis objednaný přes Drive Tribe cenově zvýhodněn, přičemž i samotný web by z takového zprostředkování dostal nějakou provizi. Do budoucna by se přes tuto síť mohla dát sdílet auta, doporučovat autoškoly, zajímavé aukce a mnoho dalšího. No, zní to zajímavě. My držíme palce.

Mimochodem už za pár dnů odstartuje třetí série The Grand Tour. Už jste viděli trailer?