Také jste si mysleli, že BMW X5 M je samo o sobě velmi výrazným SUV? Úpravci ale mají jiný názor a německá firma Hamann není výjimkou. Ještě, než tento model projde faceliftem, což by se mělo stát v blízké době, podívali se mu na zoubek.
Hamann vsadil na nový bodykit, který změnil design auta jako celku. Pomohl k tomu nový výrazný přední splitter, stejně, jako nástavce bočních prahů a upravené nárazníky. Hamann přidal i opravdu hodně výrazný zadní difuzor, z něhož hrdě vykukuje čtveřice karbonových koncovek výfuku. Úpravou prošla i kapota motoru a novinkou je i poměrně masivní křídlo umístěné na vrchu víka kufru.
To vše by možná nebylo tak působivé, nebýt křiklavě červeného laku patřícímu do divize M, který se jmenuje Toronto Red Metallic. Červená se propsala o do 23palcových disků Anniversary Evo, kde ji doplňuje lesklá černá. Pro koho by to bylo moc barevné, může sáhnout po totožných kolech v černé, grafitové nebo stříbrné. Vždy bude ale potřeba kola obout do pneumatik 315/25 R23, v tomto případě jde o Continental SportContact 7. Jsou hodně nízké, ale má to svůj důvod. Kola jsou opravdu velká a vzhledem k tomu, že je celé auto snížené o 40 mm vpředu a 35 mm vzadu, žádné vyšší by se do podběhů už asi nevešly.
https://www.facebook.com/hamann.tuning/videos/1078630266394303
Pod kapotu se úpravce nepodíval, ale v interiéru se vyřádil dosyta. Zjednodušeně by se to dalo popsat jako záplava karbonu s červenými detaily. Ve výsledku to ale nevypadá vůbec špatně, jen velmi výrazně.
A stejně výrazná je i cena úpravy. Jen přední spoiler vyjde na 1573 eur, tedy takřka 45 000 kč. 1081 eur pak stojí difuzor, což je v přepočtu bezmála 31 000 Kč. Kola stojí 6620 eur, tedy 189 000 Kč a dalších 2677 eur, tedy asi 76 000 Kč stojí prahy.