bmw-m8-gran-coupe-tuning-g-power-1

Výkonu není nikdy dost. Tímto heslem se řídí prakticky všichni úpravci na světě. I když by pro některé mohlo být 625 koní a 750 Nm, které nabízí BMW M8 Competition Gran Coupé dostatek, pro G-Power to tak není. Z motoru tak po úpravě dostal 820 koní a rovných 1000 Nm.

Motor, který pohání BMW M8 Competition, byl ještě donedávna tím nejvýkonnějším, které tato německá automobilka nabízela, ovšem žezlo převzalo výkonnější BMW M5 CS s 635koňovým motorem. G-Power se ale rozhodl, že nárůst o 10 koní je výsměch a BMW M8 Competition Gran Coupé posílil o hodně výrazněji.

Přečtěte si také:  Test BMW M8 Competition Cabrio (2020)

Pod kapotou je vidlicový osmiválec s objemem 4,4 litru s přeplňováním dvěma turbodmychadly, jehož sériové hodnoty jsou 460 kW/625 koní a 750 Nm. Po té největší úpravě Stage 3 je to ale 603 kW/820 koní a rovných 1000 Nm točivého momentu. Samozřejmě to nebylo jen chipem, ale bylo potřeba vyměnit obě turbodmychadla, ale i kompletní výfuk, na jehož konci jsou nyní čtyři karbonové koncovky.

bmw-m8-gran-coupe-tuning-g-power-2

G-Power nabízí i decentnější úpravy. Stage 2 zvýší výkon na 566 kW/770 koní a 930 Nm a Stage 1 upraví hodnoty motoru na 530 kW/720 koní a 850 Nm. A odblokovat si můžete nechat i omezovač rychlosti, který je standardně na 250 km/h, případně s příplatkovým M driver’s Package na 305 km/h. Upravené BMW M8 Competition Gran Coupé G-Power pak pojede až 330 km/h.

Přečtěte si také:  Facelift chystaného BMW X7 opět zachycen na silnici. Bude zcela přepracované a znovu obrovské

G-Power vám nabídne i další úpravy, jako například sportovní karbonový volant, karbonovou kapotu pro odlehčení a snížení těžiště, ale i karbonový spoiler na záď. Vyměnit můžete i sériová kola za disky RR, případně za kovaná kola RS (obě varianty s průměrem 21 palců).