Tuningovou společnost G-Power jako úpravce bavorských vozů rozhodně představovat nemusíme. Ve svém portfoliu mají ty nejbrutálnější úpravy, dost často benzínových vozů. Tentokrát se však zaměřili na vznětovou verzi BMW X6 a to rovnou tu nejsilnější.
Třikrát přeplňovaný naftový šestiválec M50d, který jsme nedávno testovali, byste už v jeho sériovém stavu rozhodně neoznačili za slabý motor. I s poměrně těžkou X6 hýbe docela slušně. Ale znáte to. Na výkon se zvyká velmi jednoduše, a ať chcete nebo ne, časem budete chtít víc. V tu chvíli můžete kontaktovat chlapíky z G-Power, kteří vyrobili krabičku se jménem Bi-Tronik 5 V1. Jedná se o novou, přídavnou řídicí jednotku, která je umístěna mezi elektronikou motoru a originální řídicí jednotkou. To má tu velkou výhodu, že se dá také snadno demontovat a hlavně má funkci, která myslí také na ekonomičnost provozu. Pokud jedete pomalu a plynule, motor funguje v sériovém režimu a používá původní ECU. Pokud začnete pořádně zatápět pod kotlem, nové ECU začne posílat motoru předělanou mapu a vy máte k dispozici celých 455 koní (335 kW) a 870 Nm točivého momentu! Což je oproti sériovému provedení nárůst o 74 koní a 130 Nm krouťáku. Další možností, kterou G-Power pro M50d nabízí, je úprava tovární řídící jednotky. Po přehrání softwaru dostanete údajně lepší odezvu na plynový pedál. V rámci toho vám tuneři odstraní také omezovač rychlosti.
G-Power nabízí i lehkou úpravu vzhledu. Můžete objednat obrovské 23″ lité disky, u kterých můžete vybrat finální barevné provedení. Do budoucna plánují také sadu exteriérových doplňků. Vzhledem k nedávno představené Audi SQ7 TDI, která disponuje naftovým osmiválcem 4.0 BiTDI o výkonu až 435 koní (320 kW), tahle úprava dává velký smysl.