Tisíce profesionálů i dobrovolníků po celé Evropě jsou připraveny vyslyšet volání o pomoc – ať už to znamená pátrat po lidech v horách, vběhnout do hořící budovy nebo uhánět městem v houkající sanitce. I tyto výjimečné osobnosti znají strach a pochybnosti, nenechají se však jimi zviklat. Na neuvěřitelného ducha záchranářů se zaměřila nová filmová série evropského Fordu, nazvaná „Lifesavers“ (zachránci životů). Nyní Ford uvolnil upoutávkové video.

Hrdiny série jsou lidé jako zdravotnická záchranářka Sarai ze španělské Valencie, která tuto práci vykonává teprve čtyři měsíce, nebo Čech Martin, který v reakci na množství nehod založil na Nových Mlýnech vodní záchrannou službu. Každá epizoda dává nahlédnout do toho, co tyto mimořádné osobnosti motivuje, jak se vyrovnávají s tlakem a co pro ně jejich práce znamená.

Přečtěte si také:  Dodávka jako nudný pracovní nástroj? Pro Ford Transit upraveného od Carlex Design to rozhodně neplatí

První celé video je z Valencie a premiéru mělo 31. května. Následovat bude pět dalších epizod zachycujících ducha a vůli záchranářů z České republiky, Francie, Velké Británie, Slovinska a Německa.

Série „Lifesavers“

V každé epizodě zaznamenávají kamery Fordu problémy a výzvy, jimž daný záchranář čelí v průběhu pracovního dne. Sérii tvoří tyto epizody:

  • Epizoda 1: Zdravotnická záchranná služba města Valencie, Španělsko – 31. května 2021
  • Epizoda 2: Vodní záchranná služba, Česká republika – 21. června 2021 
  • Epizoda 3: Horská služba v Derby, Velká Británie – 12. července 2021 
  • Epizoda 4: Hasičský oddíl z Marseille, Francie – 2. srpna 2021 
  • Epizoda 5: Hasičský oddíl, Slovinsko – 23. srpna 2021 
  • Epizoda 6: Bavorský červený kříž, Německo – Datum bude zveřejněno později 
Přečtěte si také:  "Otestovali jsme všechny vozy R5 na trhu, ale nakonec jsme zůstali věrní Fordu," říká Martin Prokop

„Jsme velmi rádi, že máme možnost takto oslavit inspirativní odvahu, obětavost a dovednosti, které tito neuvěřitelní hrdinové každý den prokazují. Jejich pozoruhodná oddanost společnosti je něco, co souzní s hodnotami Fordu a díky čemu jsme celý tento projekt s nadšením uvedli v život. Doufáme, že jsme jejich odvahu a obětavost dokázali předvést tak, jak si zaslouží,“ řekl Peter Zillig, ředitel marketingu, Ford of Europe.

Přečtěte si také:  Ford nabídne k mild-hybridním modelům Fiesta a Puma nově i automatickou převodovku

„Tito úžasní lidé jsou skvělými propagátory našich produktů a pomáhají nám ilustrovat důvěru, kterou lidé vkládají do našich užitkových vozů, když čelí složitým a někdy i životu nebezpečným situacím,“ komentuje Hans Schep, generální ředitel, užitkové vozy, Ford of Europe.