Ford Mustang CS700: u Sutton Bespoke přidali dalších 289 koní

Autor: Jan Karlík - 24. 5. 2016


Britská společnost Sutton Bespoke patří pod křídla prodejní společnosti Clive Sutton. Ti nabízejí luxusní a prémiové vozy z evropského, ale i severoamerického trhu. No a divize Bespoke je vám k dispozici v případě všemožných i nemožných individualizací. Jejich posledním výtvorem je výrazně posílený Ford Mustang.

Ford Mustang Sutton Bespoke 1

Sutton Bespoke nabízí nové pakety s názvem CS700 a CS500, které jsou určeny pro vozy s atmosférickým pětilitrovým osmiválcem pod kapotou, zatímco kit s označením CS350 je připraven pro oturbený čtyřválec 2.3 EcoBoost. Provedení CS350 nabízí díky přepracovanému sání a novému výfukovému zvýšení výkonu ze standardních 317 koní (233 kW) na 335 koní (246 kW). To není zase tak zásadní porce výkonu, důležitý bude prý výfukový systém, kterému se lépe daří potlačit akustické neduhy čtyřválce.

Zajímavější je provedení CS500. Díky novému sání a téměř identickému výfukovému systému zvyšuje výkon z původních 421 na 446 koní (328 kW). Žádná sláva? Je nutno si uvědomit, že se stále jedná o atmosféricky plněný motor. Za označením CS700 se však schovává to správné peklo! Za zvýšením výkonu osmiválce z jeho standardních 421 koní (310 kW) na 710 koní (522 kW) stojí instalace kompresoru Whipple. Byla instalována také sada, která upravuje chladící systém. Nový výfuk je po vzoru slabších verzí také k dispozici. 710 koní je už pořádná porce, která i v této verzi samozřejmě míří pouze na zadní kola.

Do takto upraveného Mustangu si můžete v Sutton Bespoke nechat namontovat také upravený podvozek. V případě vrcholného provedení CS700 se jedná o nové tlumiče, které snižují světlou výšku o 30 mm a nová 20″ kola obuté do pneumatik Bridgestone. Provedení CS500 a CS350 mohou být vybavena pružinami, které Mustang přiblíží o 25 mm blíže k asfaltu. A protože tu porci koní navíc bude také potřeba ubrzdit, můžete objednat také blíže nespecifikovaný vylepšený brzdový systém.

Posledním krokem jsou nové karosářské díly z karbonu. Nový je spoiler pod přídí, kapota motoru s nasávacími otvory, spoiler na zádi a difuzoru pod ní. Z uhlíkových vláken pak mohou být i kryty zadních bočních oken a některé prvky obložení interiéru. Tak kdo letí do Anglie pro kompresor? :-)

Štítky: , , , , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru