Proč rozdávat obyčejné karbonové, skleněné nebo zlaté trofeje pro vítěze, když může jít o technologickou vychytávku, která se vítězovi světelně přizpůsobí? Asi tak nějak přemýšleli zástupci F1, když vymýšleli, jak budou vypada nové trofeje pro vítěze jednotlivých závodů. A výsledek rozhodně zaujme.
Na konečné podobě trofeje pracovalo Lenovo společně s legendárním studiem Pininfarina, které se postaralo o designovou část. Ne snad, že by nebyla zajímavá, ale mnohem víc nás baví ta technická. Pohár je totiž vybaven řadou LED světýlek a místem pro oslavný polibek vítěze. A ve chvíli, kdy to jezdec udělá, rozzáří se trofej v jeho národních barvách, což už si vyzkoušel Max Verstappen, kterému se na poháru ukázaly nizozemské národní barvy.
Řada diskutujících na sociálních sítích park řešila, jestli je technologie poháru tak chytrá, že například díky otisku rtů pozná jednotlivé jezdce. Tedy, ne, že by to nebylo zajímavé, ale vše funguje samozřejmě mnohem jednodušeji. Prostě se na poháru ty správné barvy aktivují až poté, co vítěz projede cílem. Mimochodem, téma otisků rtů navrhovalo samotné Lenovo, ale samozřejmě jen jako žert. Nicméně k tomu natočilo poměrně zajímavě pojaté video.