Porsche 911 Turbo S je šelma samo o sobě, ale když k tomu přidáte úpravu od Edo Competition, stane se z něj krvelačná bestie.
Sériové provedení má pod kapotou dvojitě přeplňovaný šestiválcový boxer o objemu 3,8 litru s přímým vstřikováním paliva a 412 kW/560 koní. 911 Turbo S s na přáním dodávaným paketem Sport Chrono Plus zrychlí z nuly na 100 km/h za pouhých 3,1 sekundy, což je o dvě desetiny lepší hodnota, než jakou nabídlo odcházející 911 Turbo S. Maximální rychlost je až 318 km/h.
Edo Competition si v případě nejsilnějšího Porsche 911 posvítili nejen na vzhled, ale zejména na techniku. Zcela nový je podvozek, který auto snížil o tři centimetry a do blatníků putovala nová lehká kola o rozměrech 9×20 palců vpředu a 11,5×20 palců vzadu, obutá do pneumatik 245/35 R20, respektive 305/30 R20.
Motor po úpravě posílil o 30 koní, výsledkem je tedy výkon 590 koní a točivý moment 780 Nm, což stačí ke zrychlení z 0 na 100 km/h za neskutečných 2,8 sekundy (jen o tři desetiny pomaleji než Bugatti Veyron!) a dokáže maximální rychlostí až 327 km/h! Motor prošel laděním řídící jednotky a dostal zcela nové nerezové výfukové potrubí.