Nizozemská automobilka Donkervoort sice nemá tak silné jméno jako například britský Caterham, to ale neznamená, že by vyráběla méně zajímavé vozy. Ruční výrobě sportovních aut se věnuje už od roku 1978. Naposledy jsme tu měli karbonový speciál Bare Naked Carbon Edition, tentokrát to bude ještě zajímavější. Donkervoort přihodil koncovku RS a to většinou znamená velké věci. Má se jednat o zatím nejostřejší a nejrychlejší silniční Donkervoort, který byl kdy vyroben.
Model D8 GTO od své modernizace používá zásadně agregáty automobilky Audi. Stejně je tomu také v tomto případě. Pod kapotu se dostal výborný pětiválec 2.5 TFSI, který můžete znát například z Audi RS 3. Už v sériovém provedení má tenhle motor 340 koní (250 kW) a při posledním použití automobilkou Donkervoort byl naladěn dokonce na 400 koní (294 kW). Oficiální zpráva však bohužel mlčí o výkonu verze RS. Dá se však očekávat, že tuto hodnotu hravě přeskočí. Jedinou informací, kterou víme s jistotou, je fakt, že k finálnímu ladění byla přizvána také firma Bosch. Donkervoort se postaral o výkon, Bosch zase o plnění emisí Euro 6.
Přestože byl Donkervoort D8 GTO prostý veškerých elektronických pomocníků typu ABS, ESP, kontroly trakce či dokonce posilovače řízení, model RS dostane od Bosche vyladěný systém Launch Control s nastavitelnou kontrolou trakce a také dokonce automatické meziplyny pro manuální převodovku.
Donkervoort D8 GTO-RS vás vyjde na 151 173 € (cca 4 081 000 Kč) bez DPH. Nejrychlejší a nejzběsilejší model automobilky bude vyroben pouze ve 40 exemplářích a přestože ještě nejdou známy veškeré technické parametry, už 21 jich je prodaných.