Pro značku Hyundai je zákaznická spokojenost prvořadá a zákazníci mají nyní možnost zdarma využít rozšířených služeb prodejního servisu. Ještě vyšší míru pohodlí a dostupnost služeb společnosti Hyundai nyní značka poskytne díky prodloužené otevírací době a unikátní službě „Zavolejte si svého prodejce“.

Hyundai jako první zavádí u vybraných prodejních partnerů revoluční službu „Zavolejte si svého prodejce“. Tato služba znamená pro zákazníky nejvyšší míru komfortu a pohodlí a nabízí jim možnost setkat se s prodejcem značky Hyundai bez nutnosti opustit pohodlí svého domova či kanceláře.

„Naším hlavním dlouhodobým cílem je zákaznická spokojenost ve spojení s nejvyšší možnou kvalitou a efektivitou. Proto jsme se rozhodli pohodlí našich klientů ještě zvýšit. Jedním telefonátem si nyní zákazník domluví návštěvu obchodního partnera a vše potřebné zařídí v klidu a pohodlí vlastního domova bez nutnosti návštěvy pobočky,“ vysvětlil Jan Pohorský, specialista komunikace společnosti Hyundai Motor Czech.

V rámci neustálého zkvalitňování služeb zároveň společnost Hyundai prodloužila počínaje 14. červnem otevírací dobu vybraných obchodních partnerů, a to až do 22:00 hodin. Nová služba, která zlepšuje dostupnost prodejních míst po celé zemi, se týká celkem deseti dealerství, jejich přehled je zde.