Neexistuje větší, historicky důležitější a všeobecně známější pařížské dominanty než je Eiffelova věž. Jde o symbol, vysoký 324 metrů, na který je vidět snad z každého koutu Paříže a z něj je vidět snad na každý kout Paříže. Bylo by hodně stylové, kdyby se francouzskému zastoupení značky Cupra podařilo okolo slavné věže postavit improvizovanou závodní trať, ale to by památkáři a milovníci francouzské historie asi nepřežili. I přestože řada Pařížanů vyhlídkové věži stále nemůže přijít na jméno.
CUPRA se stala nezávislou značkou společnosti SEAT, prvním modelem je Ateca
Cupra se místo toho rozhodla, že tu improvizovanou trať opravdu postaví, ale tak, aby z ní bylo na věž vidět. A to pořádně! Trať byla postavena na blízké budově, která má osm pater, konkrétně ve výšce 27 metrů. Aby se trať vůbec na dům vešla, musela být klopená a plná zatáček. Některé zatáčky měly sklon až 21 stupňů! Pro slabší žaludky tahle marketingová akce rozhodně nebyla, nicméně jde o velmi působivou stavbu, co myslíte?
A nešlo jen o to ukázat, jak se staví improvizovaná závodní trať na střeše. Cupra na ni vyslala svůj první model, Cupru Atecu, do které posadila profesionálního závodního jezdce série WTCR Mikela Azcona. A byl to prý docela fofr! Obzvlášť, když začalo pršet a už tak nebezpečná trať byla úplně mokrá. Ovšem Mikela je zvyklý na závodní speciál Cupra TCR, takže ho ani voda nerozhodila.
No, upřímně přiznáváme, že taková akce by nás hodně bavila, ale večeři bychom si raději nechali až po svezení. :)