To, že nový Mercedes-AMG C 63 dostane plug-in hybridní čtyřválec, je už dlouho potvrzená informace. Jeho výkon by měl být nad 500 koní, ale co ten zvuk? Jak bude auto znít, to si můžeme poslechnout v rámci předsériového testování na okruhu Nürburgring.
Nová generace Mercedes-AMG C 63 dostane místo brumlajícího osmiválce čtyřválec, bude to vůbec poprvé, kdy má nějaký AMG s označením 63 jiný motor než osmiválec. Půjde o přepracovaný, ručně montovaný dvoulitr (M139) z modelů AMG A 45 a AMG CLA 45. Kromě toho, že motor dostane elektrické turbodmychadlo, které zcela eliminuje jakékoliv zpoždění při jeho roztočení, tak mu také bude pomáhat elektromotor na zadní nápravě.
Mercedes-AMG na to ale šel trochu jinak. Elektromotor tu nemá být jen kvůli ekologii, ale právě i kvůli výkonu a rychlosti. Díky tomu dostane vlastní dvoustupňovou převodovku, aby ji ještě vylepšil.
Je to technologie, kterou Mercedes-AMG vyvíjí v rámci závodů Formule 1. Poprvé plug-in hybrid v AMG použil výrobce do Mercedes‑AMG GT 63 S E PERFORMANCE. Ten má v základu motor V8 a technické údaje: 843 koní a 1400 Nm.