Prodeje SUV stále rostou, automobilky představují další a další. Otázkou je, jestli se taková móda někdy brzy zastaví. Automobilka Aston Martin prostřednictvím svého globálního marketingového šéfa Simona Sproulea tvrdí, že za to mohou ženy.

Aston Martin si totiž v rámci příprav svého chystaného SUV nechal udělat průzkum, v němž zjistil, že za nákupem SUV stojí až z 80 % ženy. A to i v případech, že auto “papírově” kupují muži. Simon Sproule australskému magazínu Motoring.com.au v rozhovoru řekl: “Chtějí se (pozn.: ženy) cítit bezpečně, chtějí být chráněné, chtějí vidět před sebe. To jsou přesně věci, které SUV splňují, což představám žen odpovídá.”

Vysokou měrou se na tom ale podepisuje i vývoj, v rámci něhož se zvýšené modely z off-roadů přerodily v modely, které to umějí na silnici, ale už méně právě mimo ni. Jde však stále zpravidla o velké a vysoké modely, které vzbuzují v posádce pocit bezpečí.

Aston Martin přesto nešel cestou, aby vyrobil nové SUV jen pro ženy, ale snaží se, aby se zalíbilo oběma pohlavím. Své nové SUV – zatím označované jako Aston Martin DBX – by měla značka ukázat už během pár měsíců. Zaznamená s ním takový úspěch jako třeba Lamborghini s modelem Urus?

Lamborghini rostou prodeje. Supersporty za to ale nemůžou