Televizní vysílání bylo před mnoha desítkami let zcela odlišné od toho dnešního, v televizi běžel pravidelně i pořad Auto Moto Revue, který přicházel pravidelně s radami pro řidiče. A to nejen těmi, jak se o auto starat, ale také jak s ním fungovat. Na dvě takové reportáže z roku 1975 se můžete podívat v přiloženém videu.
V první polovině videa se televizní pořad věnuje tomu, jak táhnout porouchané auto. Redaktoři se zaměřují na to, jak a kam upevnit lano. Ukazují to na příkladu dvou zcela rozdílných vozidel, na subtilní Škodě 100 a na ruském VAZu. Zatímco VAZ má na tažení jiných aut i sebe připravené speciální otvory, škodovka nikoliv. Při upevňování lana je tak třeba myslet na to, kam ho dát. Pokud bude Škoda 100 tažena, je dobré umístit lano na oko pod přední nápravou, které je na to určeno. Redaktoři zmiňují, že ačkoliv se nabízí také spodní rameno předních kol, není to dobrý nápad. Stačí prý pár škubnutí a rozhodí se geometrie. V případě, že škodovka bude táhnout, měli by řidiči pro tažné lano využít držák motoru.
Při následném samotném tažení je také myslet na několik pravidel. Lano je třeba nejprve opatrně napnout a teprve pak se rozjet. Ještě předtím bylo také potřeba domluvit několik dorozumívacích povelů, které měly sloužit k nejnutnějším činnostem jako je rozjetí nebo brzdění. V dnešní době levných přenosných vysílaček nebo mobilních telefonů se to zdá úsměvné. Ostatně jako celé odtahování vozidel, protože valná většina automobilů má dnes již v rámci povinného ručení připojištěné asistenční služby.
Druhá reportáž se zabývá podélným parkováním k chodníku. Základem celé reportáže je fakt, že k chodníku by řidiči neměli parkovat po předu, ale couváním, kdy se do takové mezery auto mnohem lépe stočí. Toto téma je aktuální i v dnešní době, někteří řidiči to stále nedokáží. Na druhou stranu jim s tím mohou pomoci sama auta, která již pár let nabízejí automatické parkovací asistenty. Ty umějí auto zaparkovat nejen podélně, ale také příčně a nebo šikmo. Některé z nich umějí z parkovacího místa následně také vyjet.