Citroën nabízí při koupi nového auta speciální výkupní bonus na to ojeté. Zákazník dostane až 30 000 navíc

Autor: Josef Pelikán - Zdroj: Citroën - Foto: Pavel Srp - 1. 3. 2024


Celá dealerská síť Citroën nabízí možnost oblíbeného výkupního bonusu v hodnotě 20 000 až 30 000 Kč při pořízení nového vozu. Vykupuje vozy všech značek i stáří, včetně těch určených k ekologické likvidaci. Výkupní prémie se vztahuje na vozy mladší roku výroby (nebo uvedení do provozu) 2005 včetně. Pro vozy starší nebo ekologicky likvidované platí paušální Ekologická prémie 10.000 Kč. Citroën tak usiluje nejen o udržitelnost, ale i o ulice bez odstavených vozidel.

Klienti, kteří chtějí využít této výhody, musí nechat vůz fyzicky prohlédnout na provozovně, neboť stanovení výše výkupní ceny je výlučně v kompetenci autorizovaného prodejce Citroën.
Vykupovaný vůz musí být schopný provozu, mít SPZ/RZ, povinné ručení (zelenou kartu) a platnou technickou kontrolu a emise. Nesmí být po totální škodě či zatížen právem třetí osoby, jako je zástavní či nájemní právo.

Autorizovaný prodejce Citroën má právo rozhodnout o výkupu či odmítnutí ojetého vozu, zejména v případě pochybností o správnosti deklarovaných kilometrů, nebo odhalených nehlášených oprav.

„Zájem o výkupní bonusový program je výrazný, přičemž zhruba 30 % našich klientů tuto výhodu využívá. Je povzbudivé vidět, jak naše programy nalézají širokou odezvu a podporu mezi našimi zákazníky,“ dodává Pavel Drábik, sales manager značky Citroën.

Vykoupená vozidla jsou po nezbytné kontrole, technické přípravě a kompletním vyčištění nabízena k dalšímu prodeji. „Součástí naší nabídky jsou také koncepty Citroën Select a Autosphere, které přinášejí ještě větší rozmanitost a flexibilitu při výběru nového vozidla. Snažíme se neustále inovovat a přicházet s možnostmi, které uspokojí potřeby a přání našich zákazníků,“ zdůrazňuje Zdeněk Fořt, ředitel divize ojetých vozů Emil Frey Select.

„Jedním z hlavních cílů programu výkupního bonusu je přímo přispět k ozdravení vozového parku. Jsme si vědomi důležitosti udržitelnosti a ochrany životního prostředí. Tento program je naší cestou, jak přispět k této snaze,“ říká František Neuman, ředitel českého importu značky Citroën.

Štítky: , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru