Pokud chcete do oblíbeného sedanu střední třídy pohon všech čtyř kol a zároveň vám nafta smrdí, máte možnost sáhnout po silnějším benzínovém provedení z divize AMG. Nemluvím teď o nejbrutálnějším pravověrném AMG s osmiválcem, ale jeho menším bratříčkovi s označením 450.
Už tato verze nabídne v základnu slušných 367 koní a 520 Nm točivého momentu. Pokud se vám to však zdá málo a nebo vás takový výkon po nějaké době omrzel, nemusíte hned páchat sebevraždu, že jste nesáhli po vrcholném osmiválci, stačí zajet do Brabusu. Úprava pro model C 450 4Matic AMG vám zvýší výkon motoru u tohoto modelu na slušných 410 koní (302 kW). A je jedno, jestli se budeme bavit o sedanu či kombi. U točivého momentu dojde k nárůstu o 50 Nm na konečnou hodnotu 570 Nm. Takové hodnoty zlepší u Céčka zrychlení o 0,3 s oproti sériové verzi, tedy na 4,6 sekundy.
Standardně nastavený omezovač na obligátních 250 km/h po zásahu Brabusu mizí a maximální rychlost se zvýší na 280 km/h. Kromě lepší dynamiky údajně dojde po úpravě také ke snížení spotřeby. No, za předpokladu, že budete jezdit rozumně…
Samozřejmě to není jenom o výkonu, v Brabusu se o vás postarají také z hlediska designu. Rádi vám navíc připomenou, že možnosti jsou neomezené, čtěte: limitované vaší peněženkou. Nabídnou vám například kompletní výfukové potrubí vyrobené z titanu, které umí pořádně přidat na zvukovém projevu, ale když se to nehodí, nebude vás obtěžovat. Je totiž vybavené klapkou, kterou můžete ovládat z interiéru. Brabus nabízí také velké množství originálních disků a lehkých aerodynamických doplňků na exteriér. A nějaké to euro můžete samozřejmě utratit také v interiéru.