Šestinásobný olympijský vítěz a ambasador značky Nissan Usain Bolt zažil ve své kariéře mnohé výzvy. Nyní čelí v digitální kampani pro Nissan nesoucí název „Bolt vs. Flame“ neobvyklé výzvě – ohni.
Krátký dvouminutový dokumentární film ukazuje Bolta ve fiktivní „výzkumné laboratoři pro oheň” jak soupeří s rychlostí ohně. Toto video ukazuje, jaké je to být nejrychlejším člověkem na světě a jak se připravuje na nejvýznamnější soutěže s mottem „Svoje cíle si určuji sám. Mým hlavním cílem je být nejlepší.” Video, které bylo natočeno v Boltově rodné zemi – na Jamajce, ukazuje sprintera v jeho Nissanu GT-R v barvě – „zlatá Bolt“.
„Usain Bolt chce být vždy před ostatními a to je pro mnohé inspirací. Chtěli jsme lidem ukázat, jaké to je, když je světoznámý sprinter postaven před složitou výzvu. Fanoušci tak mohou vidět Usaina s jeho speciálním Nissanem GT-R, který bude brzy dostupný v Brazílii. Je vzrušující vidět nejrychlejšího muže planety s nejrychlejším sériově vyráběným automobilem.” řekl Ronaldo Znidarsis, viceprezident pro prodej a marketing, Nissan Brazílie.
Filmový dokument Bolt vs. Flame je podporovaný celosvětovou kampaní na sociálních sítích, obsahuje 9,58 sekundová videa a velmi zajímavé plakáty vytvořené z 19 000 zápalek. Dodatečné záběry a zákulisní videa s nejlepším sprintérem Usainem Boltem budou představené během příštího měsíce.