Německá automobilka, která dosáhla svého řidičského a zábavného věhlasu z části právě díky šestiválcovým motorům, již několik let potají testuje šestiválce s uspořádáním do V. I když bohužel osobně znám majitele, kteří jsou přesvědčeni, že jejich 330i je V6, nic to nemění na tom, že veškeré šestiválcové jednotky, které opouští továrnu automobilky, mají uspořádání válců v řadě, tedy R6/I6.
O to víc zaráží zpráva, která putuje z Německa, že BMW potají staví motory V6 už hezkých pár let, aniž bychom o tom vůbec něco tušili. Mnichovští inženýři uznávají, že na základě interních regulí pravidelně vyvíjejí prototypy vidlicových šestiválců, aby byly připravené na dobu, kdyby přišla jejich chvíle. Zatím však nalézají řadové šestiválce jako kultivovanější a vyváženější řešení. Takže můžeme zůstat klidní… :)