BMW M2 se na silnice ještě pořádně nedostalo, ale na motorové brzdě už bylo. Výsledek potěší, protože na kolech má ještě o pár koníků i newtonmetrů víc, než v technických údajích slibuje automobilka na motoru.
Malé ostré kupé BMW M2 pohání dvěma turbodmychadly přeplňovaný řadový šestiválec (S58) s objemem tří litrů. Automobilka v dokumentech tvrdí, že na zadní kola putuje 338 kW/460 koní a maximum točivého momentu je 550 Nm. Rychlost mu nechybí, vždyť ve verzi s automatickou převodovkou zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,1 sekundy a na dvoustovce je za 13,5 sekundy od startu. Maximální rychlost je standardně elektronicky omezena na 250 km/h, za příplatek BMW M2 pojede až 285 km/h.
Jedno BNW M2 si pořídila i americká společnost IND Distribution, která jeho výkon změřila na motorové brzdě. A výsledky? Hodnoty na kolech jsou ještě lepší, než BMW slibuje na klikové hřídeli.
Graf nakonec ukázal, že maximum výkonu na kolech je 345 kW/471 koní a točivý moment má hodnotu 557 Nm, tedy to, co by vlastně mělo být na motoru. Podle IND Distribution je rozdíl mezi tím, jaký výkon má motor, a jaký výkon je na kolech, asi 15 %. Tolik se totiž ztratí na přenosu od motoru na kola. To by znamenalo, že BMW M2 by mělo na motoru dokonce přes 550 koní a 660 Nm, tedy vlastně takové hodnoty jaké má podle bavoráku na klikové hřídeli BMW M4 CSL. I u toho bylo naměřeno výrazně víc.