Během fotbalového mistrovství propojil Hyundai miliony lidí

Autor: Tisková zpráva - 16. 7. 2014


Více než čtyři a půl milionu lidí navštívilo v Evropě v průběhu fotbalového šampionátu Hyundai Fan parky, aby podpořili svůj tým. Finále v parcích sledovalo přes sedm set tisíc diváků.

Světový fotbalový šampionát se stal i díky společnosti Hyndai Motor jednou z nejsledovanějších sportovních událostí historie. Do evropských Hyundai Fan parků zavítalo více než čtyři a půl milionu lidí. Na čtyřech místech – v Berlíně, Madridu, Turíně a Sarajevu – měli fanoušci možnost společně sledovat fotbalová utkání na obrazovkách o rozměru 40 metrů čtverečních, a zároveň se mohli zapojit do on-line soutěží prostřednictvím sociálních sítí. Jen závěrečný finálový zápas sledovalo v Hyundai Fan parcích přes 700 tisíc diváků.

Fotbaloví fanoušci po celém světě mohli sdílet své postřehy prostřednictvím Hyundai Pin My Fan Park programu, který byl součástí webové stránky zřízené automobilkou u příležitosti světového šampionátu. Na této stránce mohli fanoušci hrát hry s fotbalovou tématikou o zajímavé ceny. Do on-line aktivit se prostřednictvím sdílení svých zážitků a komentářů zapojilo během šampionátu na 670 tisíc lidí na celém světě.

Allan Rushforth, Senior Vice President a COO, k tomu řekl: “Máme za sebou strhující šampionát a naším úkolem bylo dát v jeho průběhu co nejvíce lidí dohromady – fyzicky i on-line – aby si užili a sdíleli své zážitky. Obrovský úspěch Hyundai Fan parků ukazuje, jak pozitivní vášně může fotbal vyvolat. Zažili jsme několik skvělých momentů a překvapení, což jen dokazuje, jak vzrušující hrou fotbal je.“

U prodejců vozů Hyundai v Evropě mohli zákazníci využít nejrůznějších speciálních akcí, stejně jako testovacích jízd nejnovějších modelů značky. Hyundai je partnerem FIFA světových šampionátů a dalších turnajů od roku 2002. A v plánu je partnerství na šampionáty roku 2018 a 2022.

MS-fotbal-2014-Hyundai-fan-park

Štítky: , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru