Audi spouští inovativní kampaň, která podpoří uvedení nového modelu Audi Q2 na český trh. Nový přírůstek do rodiny úspěšných modelů Audi Q nelze zařadit do žádné z běžných kategorií a z této skutečnosti vychází nová kampaň, která propojí virtuální svět se světem reálným a osloví cílovou skupinu úspěšných mladých lidí, žijících aktivním životem ve městě, mimo jiné atraktivními akcemi s ambasadory modelu Audi Q2 a facebookovou soutěží #tag the #untaggable. Všechno začne s podporou vybraných rozhlasových stanic ve druhém listopadovém týdnu v inspirativním prostředí unikátního houseboatu Port X v Praze a v dalším týdnu se #TagHouse s Audi Q2 přesune do Brna.

„Nové Audi Q2 je skutečně výjimečným vozem, který nelze zařadit do žádných stávajících přihrádek,“ říká Tomáš Velek, ředitel divize Audi společnosti Porsche Česká republika. „Tomu odpovídá naše nevšední kampaň, v níž se prolínají světy reálné i virtuální. Hlavní roli hrají příběhy lidí, společné sdílení a propojení rozmanitých komunikačních kanálů. Našim potenciálním zákazníkům proto představí nové Audi Q2 vybraní ambasadoři, známé osobnosti z oblasti designu, módy, hudby, umění, sportu a gastronomie, které vystoupí v rámci naší kampaně v Praze a Brně.“

Audi v nové kampani vytvoří vlastní svět Audi Q2 #TagHouse, v němž propojí virtuální svět se světem reálným. Přechodný „showroom“ s reálným vozem Audi Q2 nabídne projekce nových technologií, tištěné informační materiály a počítače s připojením k internetu, aby se lidé mohli na místě zúčastnit facebookové soutěže #tag the #untaggable. Ta poběží na facebookovém profilu Audi Czech Republic, který bude fanoušky značky Audi aktivně zvát na jednotlivé akce. Propagaci Audi Q2 #TagHouse zajistí také spoty od Audi Q2 ambasadorů v Rádiu City a Evropě 2 v Praze a v Rádiu Krokodýl a Evropě 2 v Brně. Rádiové spoty budou doplněny pozvánkami moderátorů v ranních show Rádia City v Praze a Rádia Krokodýl v Brně. Na akce budou zvát i samotní ambasadoři Audi Q2 prostřednictvím svých sítí a kontaktů. Každý den odpoledne vystoupí jeden ambasador Audi Q2 a každý padesátý návštěvník získá Audi Q2 na víkend.

Audi představí veřejnosti nový unikátní městský crossover Audi Q2 v metropolích Čech a Moravy během dvou listopadových týdnů. Ve dnech 7. až 12. listopadu 2016 se mohou fanoušci těšit na Audi Q2 v Praze. Audi Q2 bude vystaveno před stylovým Houseboatem Port X na Rašínově nábřeží, v němž budou probíhat jednotlivé akce. Do Brna zavítá nevšední kampaň s modelem Audi Q2 v týdnu od 14. do 19. listopadu 2016. Před galerií Vaňkovka vyroste skleněný box se zázemím Audi Q2 #TagHouse. U vystaveného Audi Q2 bude po celý den k dispozici tým hostesek, který vždy v odpoledních hodinách přivítá mezi sebou ambasadora značky Audi s konkrétní ukázkou, vystoupením či performancí.

Přečtěte si také:  Mansory upravil Audi RS Q8. Vsadil na decentní notu a povedlo se

V Praze se 7. listopadu mezi 16 a 18 hodinou zastaví u Audi Q2 zástupce elitního Audi Ski Teamu Ondřej Bank. O den později bude módní blogerka Ina T. prezentovat podzimní modely módního řetězce Lindex a přítomným hostům poskytne individuální konzultace. Ve středu 9. listopadu od 15 do 17 h bude vystavovat své obrazy výtvarník Jonáš Ledecký, který je mimo jiné spoluautorem komiksové knihy „Karel IV. Pán světa“, jejíž autogramiáda proběhne v rámci akce s Audi Q2. Čtvrteční odpoledne bude patřit herečce Ivě Pazderkové, zatímco páteční večer s magickým datem 11. 11. odstartuje svojí party od 18 do 20 h DJ Lucca. Pražskou část kampaně na Audi Q2 zakončí v sobotu šéfkuchař Marek Raditsch gastronomickým workshopem.

Hned následující pondělí, 14. listopadu, převezme v Brně štafetu od Marka Raditsche Honza Šmikmátor, který se ve svém gastronomickém workshopu zaměří především na pečení chleba v peci. O den později, od 16 do 18 hodin, předvede své umění Jan Špilar z brněnského kadeřnictví Střihoruký Edward a přidá k tomu rady a tipy pro přítomné diváky. Středa 16. listopadu bude patřit Miss České republiky pro rok 2004 Janě Doleželové. Kromě focení s Audi Q2 bude poskytovat účastníkům akce poradenství zaměřené na podzimní péči o pleť. A pravděpodobně bude mít po ruce také přístroj pro rychlou diagnostiku pleti. Ve čtvrtek se mezi 14 a 16 hodinou rozhovoří o svých zkušenostech s automobily herec, dabér, moderátor a režisér Petr Rychlý. Na páteční odpoledne si připraví humorné vystoupení stand-up komik, publicista a reklamní textař Pavel Tomeš a v sobotu uzavře brněnský program talentovaná módní návrhářka Miriam Janásová svou prezentací podzimních trendů.

Cílovou skupinou pro Audi Q2 jsou zejména nekonvenční, úspěšní mladí lidé, žijící aktivním způsobem primárně ve městě. Kompaktní a působivé Audi Q2 definuje jako první vůz ve svém segmentu nový směr. Je nezařaditelné do jakékoli stávající kategorie, tedy „untaggable“ v terminologii moderních sociálních sítí. Svým uživatelům nabízí nezaměnitelný design, nejmodernější konektivitu a nejvyšší úroveň bezpečnosti včetně vyspělých asistenčních systémů.