my_bmw-app-aktualizace

Aplikace My BMW má opět nové funkce a obsah

Autor: Josef Pelikán - Zdroj a foto: BMW - 15. 7. 2021


Od svého spuštění v červenci 2020 se aplikace My BMW prosadila ve 46 zemích na pěti kontinentech jako univerzální rozhraní umožňující automatickou komunikaci mezi řidiči, vozidly a jejich digitálním světem. Aplikace My BMW poskytuje jak přímé spojení mezi řidičem a jeho vozidlem, tak komunikační kanál s BMW Autorizovanými Dealery a značkou BMW jako takovou.

Aplikace My BMW například umožňuje přehledný přístup k informacím o stavu vozidla a odesílání cílových adres z chytrého telefonu do navigačního systému vozu. V závislosti na výbavě lze také na dálku prostřednictvím telefonu obsluhovat vybrané funkce vozu, jako je zamykání a odemykání dveří, aktivace houkačky nebo funkce Remote 3D View. Aplikace My BMW navíc zákazníka upozorní na nutnost servisní prohlídky a umožní mu přímo kontaktovat BMW Servis. Aplikace My BMW byla také rozšířena o novou záložku umožňující prostřednictvím nového obsahu dostávat exkluzivní obsah ze světa BMW, například o nových produktech, inovacích, designových trendech a událostech, stejně jako tipy a triky pro každodenní mobilitu. Přidány byly také specifické funkce pro elektrifikovaná vozidla.

Aplikace My BMW je k dispozici pro operační systémy Apple iOS i Android a lze ji stáhnout zdarma z Apple App Store a Google Play Store. Aplikace My BMW nahradila původní aplikaci BMW Connected, jejíž funkčnost byla ukončena 30. června 2021.

Nové funkce aplikace My BMW

Aktualizace v květnu a červenci 2021 přidaly do aplikace My BMW další nové důležité funkce. Jedná se o tyto novinky:

  • Nový vzhled map včetně dalších funkčních vylepšení zobrazení navigačních map. Integrace prediktivního plánování trasy, které zobrazuje provoz na plánované trase v reálném čase a umožňuje srovnání cen pohonných hmot. (od 5/21)
  • Mezi nové funkce patří také vizualizace funkce dálkové obsluhy klimatizace. Od nynějška se v aplikaci My BMW zobrazují naplánované funkce (ventilace, klimatizace nebo topení) a jejich zbývající čas. (od 7/21)
  • Nová funkce také umožňuje bezkontaktní plánování a sjednávání návštěv servisu mimo otevírací dobu prodejce. Aplikace My BMW připomíná uživateli naplánované termíny návštěvy servisu a nabízí také možnost platby online. Tato funkce je dalším důležitým krokem v poskytování bezkontaktních služeb. (od 7/21)
  • Personalizované servisní video zvyšuje transparentnost a poskytuje více informací o stavu vozidla bez nutnosti přítomnosti zákazníka. Personalizované video zákazníkova vozidla je vytvořeno a nahráno servisními poradci a ukazuje výsledek kontroly vozidla – například opotřebení pneumatik a brzdových destiček. Zákazníci se na základě videí mohou rozhodnout, jaké práce si nechají provést nad rámec pravidelného servisu. Tato funkce není k dispozici v USA, Kanadě a Číně. (od 5/21)
  • Díky nové záložce Explore BMW nyní aplikace zve uživatele ve 26 zemích k pravidelnému sledování aktuálního a emotivního redakčního obsahu ze světa BMW. Široké spektrum témat pokrývajících všechny aspekty značky a mobility se zaměřuje především na nové produkty, design, umění, kulturu a inovace, přičemž k dispozici jsou také články „Jak na to“ o vybraných funkcích a produktech. Záložka Explore BMW je k dispozici od 5/21, přičemž sdílení obsahu je možné od 7/21.
  • Zákazníci si mohou k možnostem platby přidat debetní kartu, a tím ušetřit čas při měsíčních platbách. (od 5/21, dostupné pouze v USA) 

Funkce aplikace My BMW navržené pro elektrifikované vozy:

  • V oblasti nabíjení, která je určena speciálně pro majitele elektrifikovaných vozidel (buď s plug-in hybridním, nebo s čistě elektrickým pohonem), je v nové aplikaci My BMW vše, co je třeba vědět o funkcích nabíjení. Integruje přehledné a okamžité informace o provedených nabíjeních, o probíhajících nabíjeních, funkci Scan & Charge a ovládání nabíjení a nastavení klimatizace. (od 5/21)

BMW Points nabízí množství dalších nových funkcí:

  • Sbírání bodů za nabíjení: Vozidlo je třeba nabíjet 20krát za měsíc, a to nejméně 15 minut.
  • Sbírání bodů jízdou: Body se sbírají za kilometry ujeté na elektrický pohon a za každý kilometr ujetý na elektrický pohon v zónách eDrive.
  • Uplatnění bodů: Vouchery lze uplatnit v rámci programu BMW Charging.
  • Přehled Má aktivita: Zobrazuje nasbírané body, počet kilometrů ujetých na elektrický pohon v zónách eDrive i mimo ně a počet kilometrů ujetých na pohon spalovacím motorem. Údaje o ujeté vzdálenosti se zobrazují v km a %. Informace se vztahují k určitému časovému období (tento týden/minulý týden).

Program BMW Points bude od 7/21 zaveden také v Norsku, Švédsku a Velké Británii.

  • Integrace EVgo (dostupná pouze v USA) propojuje aplikaci My BMW s aplikací BMW Charging (od EVgo), kterou mohou uživatelé kdykoliv otevřít přímo, když chtějí najít nabíjecí stanici nebo zahájit nabíjení. (od 5/21) 
  • Správa nabíjení (k dispozici v Kanadě od 5/21, v USA od 7/21) nabízí detailní přehled průběhu nabíjení (čas zahájení a délka nabíjení, dojezd, nezávislá klimatizace, aktuální nastavení vozidla, plánovaný odjezd). Předchozí nabíjení včetně souvisejících nákladů jsou přehledně zobrazena v menu historie nabíjení.
Štítky: , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru