BMW vyrábí skvělé dieselové motory a ačkoliv je na řadě míst světa už dneska diesel skoro sprosté slovo, BMW naštěstí naftové motory z nabídky ještě nevyřadilo. A především BMW 740d ve verzi xDrive rozhodně patří k limuzínám, které není radno přehlížet. Sametový chod třílitrového šestiválce doprovází luxusní interiér a dostatek místa i na nejdelší cesty. Zdá se to jako ideální kombinace, kterou se ovšem v Manhart Performance rozhodli ještě o trochu vylepšit.
Nejde ale o žádnou zběsilou úpravu, v Manhart Performance stále mysleli na to, že mají v dílně především luxusní limuzínu. Zaměřili se tak hlavně na techniku, kdy vsadili především na nová turbodmychadla a úpravu řídící jednotky. Výsledkem je výkon 405 koní a točivý moment 790 Nm. Aby právě točivý moment auto zvládlo, byla upravena a notně posílena také automatická převodovka. Původní výkon BMW 740d xDrive je 340 koní a točivý moment 700 Nm. Nárůst je to tedy poměrně decentní, ale rozhodně ne nezajímavý.
Úpravce je schopen na přání zákazníka posílit i brzdový systém a upravit výfuk. Standardně pak upravuje podvozek auta, který je po jeho zásahu o 20-30 mm nižší a ruku v ruce s ním jdou také nová 22“ kola Manhart Venturi. Ta obouvají pneumatiky 265/30 R22 vpředu a 295/25 R22 vzadu.
Decentní změnou přesto prošel i design karoserie, který ozvláštnily pro Manhart typické polepy. Interiér zůstal, až na logo na volantu, beze změny. I tam však záleží na přání zákazníka. Není problém změnit čalounění, materiály, barvy či vzory. Ještě dodáme, že cenu úpravy Manhart prozradí všem případným zájemcům. Jen cena samotného sériového nového BMW 740d xDrive startuje v ČR na 2,6 milionu korun.