ŠKODA na turecké autoshow představí modely Rapid a Citigo

Autor: Pavel Srp - 29. 10. 2012


ŠKODA AUTO důsledně rozšiřuje svou modelovou paletu na tureckém trhu. Na mezinárodním autosalonu v Istanbulu (1. až 11. listopadu 2012) představí česká automobilka poprvé v zemi půlměsíce nový kompaktní model ŠKODA Rapid a malý vůz ŠKODA Citigo. Prodej obou modelů bude v Turecku zahájen současně s jejich výstavní premiérou.

V roce 2012 postupuje ŠKODA AUTO na tureckém trhu vysokým tempem. V období od ledna do září vzrostly dodávky zákazníkům o 30,4 % na více než 7 100 vozů. Česká automobilka přitom rostla i navzdory klesajícímu trendu tureckého trhu, který ve stejném období zpomalil o 8,7 %. Podíl značky ŠKODA činil ke konci září 1,9 % (o rok dříve: 1,3 %). Nejprodávanějším modelem značky ŠKODA v Turecku byla Octavia. „ŠKODA v příštích letech na celém světě dále posílí. Turecko je významným růstovým trhem a tím také důležitou součástí naší Růstové strategie 2018,“ říká předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland.

„S novým vozem ŠKODA Rapid a s modelem ŠKODA Citigo chceme cíleně posilovat naši pozici na trhu a důsledně pokračovat v našem rozvoji v Turecku,“ říká Vahland. Oba modely české automobilky zažijí na istanbulském autosalonu svou tureckou výstavní premiéru. Jak ŠKODA Rapid, tak i ŠKODA Citigo spolu se svým představením na výstavě na břehu Bosporu dorazí také k místním prodejcům značky.

„Rapid je nová třída značky ŠKODA a stanovuje měřítka v segmentu kompaktních rodinných vozů,“ zdůrazňuje Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast prodeje a marketingu. ŠKODA Rapid doplňuje modelovou paletu značky mezi menším modelem ŠKODA Fabia a větším vozem ŠKODA Octavia. „Dokonalý vůz pro celou rodinu, který právě turečtí zákazníci skvěle přijmou,“ říká Eichhorn. Nabídka motorů v Turecku obsahuje celkem čtyři benzinové a dvě naftové jednotky.

Modelem Citigo, dlouhým pouze 3,56 metru, vstupuje značka ŠKODA do silně rostoucího segmentu malých vozů. „ŠKODA Citigo nabízí na minimu prostoru maximum hodnot naší značky: je kompaktní a přesto prostorná, úsporná a současně agilní, atraktivní a má styl,“ říká Eichhorn. „Citigo je perfektní automobil do města, zejména do ulic velkoměsta formátu Istanbulu.“

Tisková zpráva/-PS-

Štítky: , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru