Mercedes-Maybach třídy S: nové měřítko pro luxus – foto + video

Autor: Jan Karlík - 20. 11. 2014


O vzkříšení jména Maybach jste se již na našich stránkách mohli dočíst. Nyní však s hrdostí vítáme nový Mercedes-Maybach třídy S v celé své kráse a rovnou do té nejlepší společnosti.

U nové Maybach třídy S bude možno vybírat mezi osmiválcovou a dvanáctiválcovou variantou. Ať zvolíte cokoliv, hlavní přidaná hodnota stále zůstává v dokonalém interiéru. První změnou je však rozvor prodloužený na 3 365 mm s celkovou délku ohromných 5 453 mm. Automobilka uvádí, že Maybach přerůstá o dvacet centimetrů na rozvoru i délce klasickou třídu S s prodlouženým rozvorem náprav. Rozdíl najdete také když se pečlivě podíváte na zadní dveře. Maybach je má kratší, ale nemá v nich trojúhelníkové okénko. To se přestěhovalo přímo do zadního sloupku. Nejedná se tedy pouze o luxusnější Sko, jak by se na první pohled mohlo zdát.

Popis interiéru budou snad jen zbytečně opotřebena tlačítka klávesnice. Při pohledu na přiložené fotografie vám bude okamžitě jasné, s čím máte tu čest. Patřičný dojem má podtrhnout navíc odhlučnění. Mercedes o novém Maybachu hovoří jako o autě s nejtišším interiérem na světě! A to jsou silné výroky, u Bentley a Rolls-Royce si pravděpodobně myslí něco jiného…

Nabídka pro zaplnění motorového prostoru je velice jednoduchá. Pokud chcete šetřit :) , sáhnete po variantě S 500 s osmiválcem naladěným na 335 kW/455 koní a s točivým momentem 700 Nm. Ti ostatní dostanou S 600 vybavené dvanáctiválcem s parametry 390 kW/530 koní a 830 Nm. Volba bude snad asi jen věcí vkusu, protože obě varianty zvládnou stovku za pět sekund a obě mají maximální rychlost omezenou na 250 km/h. To asi proto aby vám vedle V12 supersportů nezacláněl osmiválec. Jinak si to neumíme vysvětlit. Osmiválec spolupracuje s devítistupňovým automatem, zatímco dvanáctiválec používá sedmistupňovou automatickou převodovku. V červnu příštího roku dorazí ještě provedení S 500 s pohonem všech kol 4MATIC.


TIP: Spočítejte si nejvýhodnější autopojištění

Kalkulačka: povinné ručení a havarijní pojištění


Štítky: , , , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru