Protože péče o legendární historické vozy začíná být s jejich rostoucí cenou velmi zajímavým artiklem, nejedna společnost založila divize, které se veteránům věnují. Třeba Lamborghini.
Lamborghini totiž před rokem opět otevřelo speciální centrum zaměřující se na renovaci svých starých modelů – Lamborghini PoloStorico. Jejich prvním dílem je právě tato zrenovovaná Miura SV. Práce na maximálním přiblížení se originální podobě vozu trvaly dlouhý rok. Konkrétně v tomto případě se jedná ještě o předsériový exemplář pozdější Miury SuperVeloce. Automobil s číslem šasi 4846 byl poprvé představen veřejnosti na ženevském autosalonu roku 1971. Kupodivu ne na stánku Lamborghini, ale na stánku karosárny Bertone. Jedním z důvodu je fakt, že tvary Miury navrhl zaměstnanec Marcello Gandini, a tím druhým, že Lamborghini v té době již představovalo nový Countach. Ten se svým designem zcela odlišuje a Lamborghini právě na něm započalo éru hran, kdežto Miura ještě ctí elegantní křivky.
Cílem restaurátorů bylo zachovat právě tento vystavený vzhled. Nejednalo se totiž o zcela sériové provedení. V době vystavení kombinoval prvky tehdejší Miury S s teprve chystanou Miurou SV. Exteriér se renovoval podle fotografií a dochovaných výrobních listů, při práci na kabině a generální opravě motoru byly původní komponenty opraveny nebo vyměněny za originální díly. Došlo také k přečalounění světlou a velmi jemnou kůží a ke zcela novému celolaku. Tovární lakovna se taktéž držela předlohy a renovovaný vůz dostal původní zelenou metalízu Verde Metallizata.
Automobilka, respektive divize PoloStorico, si vozu velmi váží jako důležitého historického článku a díky souhlasu majitele bude moci renovovanou Miurou SV pochlubit na floridské přehlídce Amelia Island, kde bude Lamborghini slavit padesátileté výročí. Podívejte se na fotografie, vůz vypadá zkrátka úchvatně a jak kdyby včera opustil brány továrny. Nás by ale zajímala cena renovace, kterou Lamborghini zcela pochopitelně neprozradí.