Jon Olsson je blázen, automobilový blázen, v tom nejlepším slova smyslu samozřejmě. Vlastnil a vlastní ta nej auta na světě, nikdy to nejsou běžné sériovky, ale vždy se něčím odlišují. Posledním jeho velkým kouskem je brutální přestavba Audi RS6.
Ačkoliv jde o velmi ostrý kombík, navenek vypadá vlastně nenápadně, ale to chtěl Jon Olsson změnit. Inspiraci si vzal v závodech DTM – velké a široké blatníky a vlastně celá auta. Neřešil se ale samozřejmě jen design, ale i výkon a celkové fungování auta. Musí to být bestie, přesto stále běžně použitelná! Těžký úkol!
S designovou úpravou auta pomáhal Leif Tufvesson, hlavní inženýr z Koenigseggu. Trvalo čtyři měsíce než byla hotova finální fáze designu. Rozšířené blatníky nesměly na autě vypadat násilně. A nebylo to jednoduché, hodiny a hodiny modelování, řezání, lepení a ladění. Jon kvůli tomu objednal ze stejné továrny, která dodáva karbon pro Pagani, na 100 metrů speciální 4X4 fólie z karbonových vláken!
Co by to bylo za auto, kdyby vypadalo brutálně, ale jelo „jen“ jako sériová Audi RS6? Na pomoc tak přišli odborníci z Stertman Motorsport. Ti mají s úpravami takových aut bohaté zkušenosti a vědí, jak na to. Stále ale museli mít na paměti, že s autem se denně jezdí, navíc na sjezdovky kvůli tréninkům nebo závodům…
Auto tak dostalo úpravu STM Stage 3+ kit, která obsahuje mimo jiné 18-karátová pozlacená (!!) turbodmychadla TTE9XX od The Turbo Engineers, která doplňují nové výkonnější benzínové pumpy. Samozřejmostí je zcela nové kompletní výfukové potrubí Milltek. Další úpravy už jsou ve srovnání s těmito pouhými drobnostmi. Konečný výkon ani další hodnoty motoru však zatím nejsou známy, odhady mluví o 900 koňských silách! Lepší ovladatelnost na silnici zajišťuje na míru vyrobené i nastavený podvozek Black Titan od Intrax a větší brzdy Movit.
Další úpravy, které auto graficky doladily a přidaly mu ten typický střešní box na lyže, jen dotvářejí ten skvělý efekt. Tohle auto je bestie a otevírá pusu dokořán…