Volkswagen ve své marketingové kampani na nový Golf GTI prezentuje svůj kompaktní sportovní vůz jako zakladatele vlastního segmentu pod heslem „Often copied. Never equalled“.
Volkswagen měl štěstí, že i pro další televizní reklamu získal slavného hollywoodského režiséra Paula W. S. Andersona. Anderson, který se narodil ve Velké Británii a na mezinárodní scéně se proslavil filmy, jako je Resident Evil a Mortal Kombat, režíroval již poslední reklamu na GTI. „Paul Anderson je mistrem svého žánru a podařilo se mu vnést do reklamy klíčové hodnoty modelu GTI – výkon, inovaci a nadšení,“ říká Giovanni Perosino, vedoucí marketingové komunikace značky Volkswagen. „První Golf GTI založil segment kompaktních sportovních vozů v roce 1976 a zůstane navždy originálem. Tento vůz si zasluhuje speciální kulisy a my jsme je pro něj v této kampani vytvořili.“
Hudební doprovod televizní reklamy symbolizuje jedinečný charakter modelu Golf GTI. Reklama začíná různými interpretacemi klasického hitu „My Way“ od Sinatry a GTI se v ní poprvé objevuje za zvuku tónů originální verze. Atraktivní smyky, výjimečné pozadí a inovativní kamerové techniky podtrhují výkonný charakter vozu. Televizní reklama byla natočena v Las Vegas.
Uživatelé si mohou vytvořit vlastní reklamní klipy k tomuto vozu prostřednictvím interaktivního videa na golf-gti.tv, digitální platformě pro nový Golf. Kombinací různých hudebních stylů, rozmanitých jízdních scén a záběrů vozidla vzniknou individuální klipy, které lze vyvěsit a sdílet na webové stránce nebo na sociálních sítích. Webová stránka navíc nabízí působivé fotografie a důležité informace, které umožňují uživatelům seznámit se s GTI.
Za vytvoření a realizaci kampaně jsou zodpovědné agentury adam&eve DDB London a DDB Tribal Germany.
Tisková zpráva/-PS-