volvo-znacka-m

Volvo představuje svoji novou podznačku „M“, bude to ale docela jiné M než u BMW

Autor: Tisková zpráva - 5. 7. 2018


Automobilka Volvo představuje svou novou značku M, jejímž úkolem bude rozšířit možnosti globální mobility společnosti prostřednictvím spolehlivého programu, který na základě intuitivní aplikace zajistí zákazníkům přístup k vozům a službám dle jejich individuálních potřeb.

Tím to však nekončí. Program M se bude postupně učit znát potřeby, preference a zvyky svých uživatelů, což přispěje k navázání osobnějšího vztahu se zákazníky. Značka M zahájí svou činnost na jaře roku 2019 ve Švédsku a v USA.

„Společnost Volvo Cars se postupně stává více než jen automobilkou. Zjistili jsme, že spotřebitelům žijícím ve městě přestává tradiční způsob vlastnictví vozu vyhovovat. Značka M je součástí naší reakce na tuto situaci. Vydali jsme se na novou misi ve znamení ‚nezávislé mobility‘, v rámci níž se postupně vyvíjíme v poskytovatele přímých služeb pro zákazníky,“ prohlásil Håkan Samuelsson, prezident a generální ředitel společnosti Volvo Cars.

Pod značkou M automobilka vyvíjí vlastní technologii disponující schopností učit se, která se bude zajímat o specifické potřeby uživatelů místo toho, aby je jen informovala o tom, kde si mohou vyzvednout vůz.

„Služby, které jsou v současné době na trhu dostupné, z velké části představují alternativy k taxi službě nebo k veřejné dopravě,“ uvedla generální ředitelka společnosti Volvo Car Mobility Bodil Erikssonová. „My se soustředíme spíše na způsob, jakým lidé svá vozidla využívají, což nás odlišuje od ostatních. Naším cílem je poskytnout přirozenou alternativu k této zkušenosti. To by našim zákazníkům mělo umožnit žít život dle svých vlastních podmínek, mít vůz vždy po ruce a maximálně využít drahocenný čas. V tomto směru vidíme příležitost nabídnout jim prémiový zážitek.“

Značka M využívá kromě svého týmu zkušených a vyhledávaných softwarových inženýrů specializujících se na digitální řešení a velkých talentů ve svém oboru také poznatky a data, které za 20 let svého fungování nashromáždila společnost Sunfleet, která je průkopnicí v oblasti sdílení vozidel a dnes spadá pod skupinu Volvo Car Group. Sunfleet je přední švédskou společností zaměřenou na sdílení vozidel, která si se svou flotilou čítající 1 700 vozů ročně připíše na vrub 500 000 transakcí. V roce 2019 bude společnost Sunfleet plně integrována pod značku M, díky čemuž bude nová služba dostupná pro všechny stávající členy její sítě.

„Mobilita v současné době prochází zásadní transformací a společnost Volvo Cars stojí v čele této proměny. Uvedením značky M si společnost Volvo Cars vytvoří nové zdroje příjmu a současně získá zásadní nástroj pro dosažení své ambice vybudovat si do poloviny příštího desetiletí přímý vztah s více než 5 miliony spotřebiteli,“ sdělil pan Samuelsson.

„Jako základna pro rozvoj programu M nám poslouží švédský Stockholm, kde již nyní provádíme rozsáhlé testování. Širší beta testování proběhne letos na podzim,“ řekla slečna Erikssonová.

Bližší informace o službě M budou zveřejněny později v letošním roce.

Štítky: , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru