Velvyslanectví České republiky v Pekingu rozšiřuje flotilu vozů ŠKODA

Autor: Pavel Srp - 20. 6. 2013


Velvyslanec České republiky v Číně, Libor Sečka, bude využívat vůz ŠKODA Superb. Prezident společnosti ŠKODA China Andreas Hafemann předal velvyslanci Sečkovi v sídle Velvyslanectví České republiky v Pekingu nový vůz ŠKODA Superb 2.0 TSI Elegance černé barvy. ŠKODA tak je dodavatelem oficiálního služebního vozidla velvyslanectví České republiky v Pekingu již třetím rokem v řadě.

„ŠKODA je barometrem ekonomického růstu a síly České republiky,“ řekl Libor Sečka, při předání vozu. „Je mi potěšením, že jako velvyslanec České republiky mohu připomenout dlouhou tradici naší země při cestách po Číně. ŠKODA je pojítkem mezi Čínou a Českou republikou, mateřskou zemí.“ Prezident ŠKODA China Andreas Hafemann dodává: „Již šest let píše ŠKODA v Číně svou velmi úspěšnou historii. Čínský trh je od roku 2010 také jejím největším odbytištěm. Jsme nadšení, že značku ŠKODA bude na čínských silnicích reprezentovat český velvyslanec a že zde bude ukazovat sílu, kvalitu a hodnoty naší značky.“

ŠKODA Superb Haorui 2.0 TSI Elegance je nejlepším reprezentantem „všestranného vozu střední třídy“ pro firemní i rodinné využití. Mezi čínskými majiteli se těší velké popularitě, dané útulným a prostorným interiérem, suverénními jízdními vlastnostmi, špičkovou úrovní bezpečnosti a použitím chytrých technologií.

ŠKODA se v Číně poprvé objevila před 77 lety a v dubnu 2005 vstoupila do partnerského vztahu se společností Shanghai Volkswagen. V roce 2007 byla do prodeje uvedena Octavia, první strategický model společnosti v Číně. V roce 2013 plánuje ŠKODA pokračovat ve své modelové ofenzívě a na autosalonu v Šanghaji v dubnu také oznámila svůj záměr dovážet na čínský trh i další modely. Při této příležitosti představila v Číně první kompaktní SUV Yeti 4×4 a elegantní Superb Combi pro čínský trh. Všechny vozy značky ŠKODA se vyznačují prostorností, praktičností a přesným zacílením na potřeby zákazníků. Tyto rysy stojí za jejím úspěchem a vysvětlují, proč se ŠKODA v průběhu pouhých šesti let stala jednou z nejrychleji rostoucích značek v Číně, kde v roce 2012 dokázala prodat 235.700 vozů.

Tisková zpráva/-PS-

Štítky: , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru