České zastoupení automobilky Toyota zveřejnilo výsledky celorepublikové akce „Toyota Víkend“, která proběhla ve dnech 19. – 20. března 2016. Během tohoto víkendu navštívilo prodejny autorizovaných partnerů značky přes 2000 osob a bylo uzavřeno 113 nových smluv, z toho bylo 37 objednávek na Yaris a 29 na novou Toyotu RAV4. 27 zákazníků se rozhodlo pro modely s hybridním pohonem.
„Toyota Víkend“ byl určen pro širokou veřejnost a jeho cílem bylo detailně představit jednotlivé modely značky Toyota potenciálním zákazníkům. 29 z nich podepsalo objednávky na novou Toyota RAV4.
„Jsme velmi rádi, že zákazníkům se nová Toyota RAV4 líbí. To dokládají i čísla z víkendu. V segmentu SUV jsme prvně nabídli model s hybridním pohonem a více jak polovina nových majitelů se pro něj rozhodla,“ říká k úspěchu modelu Martin Peleška, ředitel českého zastoupení značky, a doplňuje: „Všech 113 vozů je prodáno reálným a existujícím konečným zákazníkům. Nejedná se o vozy nakoupené, či distribuované našim autorizovaným partnerům, či jinak vylepšené statistiky…“
Letošní jarní akci navštívilo více než 2000 zájemců. V rámci „Toyota Víkendu“ se uzavřelo 113 smluv. Největší zájem měli zákazníci o model Yaris, RAV4 a Auris (včetně jejich hybridních verzí). Nejžádanější byl model Yaris s 37 uzavřenými smlouvami.
„Pro nás to byly rekordní dva dny. Dosáhli jsme nejvyšších čísel akce „Toyota Víkend“ v její historii,“ uvádí Martin Peleška a dodává: „Rád bych poděkoval všem, kteří se na akci podíleli. Tím však naše práce nekončí. Mnozí z návštěvníků se totiž do prodejen autorizovaných partnerů vrátí, aby dořešili konkrétní požadavky na vybrané modely. Počet prodaných vozů se tak ještě zvýší.“