Toyota udělila svým nejúspěšnějším prodejcům Evropskou cenu spokojenosti zákazníků

Autor: Pavel Srp - 29. 5. 2013


Společnost Toyota Motor Europe (TME) oznámila vítěze klání o Evropskou cenu spokojenosti zákazníků „Ichiban“ za rok 2012. Slavnostní vyhlášení se konalo ve výstavních prostorách Zappeion Megaron Hall v centru Atén za přítomnosti řecké ministryně cestovního ruchu Olgy Kefalogianni.

V centru pozornosti automobilky Toyota vždy stála kvalita, která je již nedílnou součástí firemní DNA. Podle této zásady si prodejci odnesli celkem 42 ocenění, jejichž prostřednictvím bylo vyjádřeno uznání obchodníkům na 32 trzích za výjimečné výsledky v oblasti zákaznické spokojenosti s prodejními i poprodejními službami.

Za Českou republiku převzali nejvyšší ocenění zástupci autorizovaného partnera Toyota, společnosti Autocentrum-Rozkoš, s.r.o., pan ing. Jaroslav Rygl se synem Vojtěchem. Slavnostního předání ocenění se zúčastnili rovněž zástupci společnosti Toyota Motor Czech, prezident Tsutomu Otsubo s chotí a Martin Peleška, marketingový a obchodní ředitel.

Hodnocení výsledků se zúčastnilo přibližně 2 300 evropských prodejců, kteří byli podrobeni průběžnému sledování, jenž je součástí standardů automobilky Toyota. Vítězové tohoto klání dokázali splnit velmi náročnou sadu výběrových kritérií a nabídnout špičkové výsledky, jejichž smyslem je vždy překonat očekávání zákazníků.

Didier Leroy, prezident a CEO TME na slavnostním vyhlášení cen uvedl: „Toyota se intenzivně zasazuje o poskytování špičkových produktů a služeb s cílem zajistit spokojenost zákazníků. Děkujeme vám, držitelům ocenění Ichiban, za to, že jdete v čele a udáváte příklad v naplňování potřeb našich zákazníků!“

Výraz „Ichiban“ je odvozen od sloganu „Okyakusama Ichiban“, což v japonštině znamená „zákazník na prvním místě“, přičemž „Ichiban“ znamená „první“ nebo „číslo jedna“. Podle interního průzkumu spokojenosti, který Toyota provedla mezi evropskými zákazníky, se výsledky v oblasti zákaznické spokojenosti u prodejců Toyota od počátku udílení výročních cen TME Ichiban v roce 2007 zlepšily přibližně o 43 % v oblasti prodeje a 34 % v poprodejních službách.

Tisková zpráva/-PS-

Štítky: ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru