S tím, jak se nová auta stávají čistějšími z pohledu vypouštěných emisí, přicházejí o svůj zvuk. Nejnovějším „tlumičem“ jsou filtry pevných částic. Výrobci navíc musejí dodržovat i přísná hluková omezení. Naštěstí jsou tu firmy, které se výrobou hlučnějších výfuků živí a dokáží to změnit.

Jednou takovou je i společnost Frequency Intelligent Exhaust (Fi Exhaust), která představila výfuk pro novou Toyotu GR Supra. I když pátá generace legendárního japonského kupé nezní špatně, je poměrně uhlazená. To ale tento výfuk zcela změnil.

Výfuk na pohled vypadá podobně jako ten sériový, jen má karbonové koncovky, ale že nejde o standardní výfuk lze poznat hned po startu. Ze dvou koncovek se ozve o poznání výraznější zvukový projev, který doprovází prskání a střílení. Takhle měla Toyota GT Supra znít už z výroby!

Přečtěte si také:  Test Toyota GR Supra Executive 3.0 Twin Scroll Turbo (2020)

Výfuk má navíc klapky, které jeho zvuk upraví a přidají nebo uberou ono prskání. A pokud jsou klapky otevřené, dokáže udělat pořádný hluk. Sériový výfuk produkuje 97.8 Db, zatímco ten upravený se zavřenými klapkami 119 Db a s otevřenými dokonce 131 Db.