Toyota zůstává nejhodnotnější automobilovou značkou světa. V aktuální studii BrandZ Top100 japonský výrobce suverénně obhajuje nejlepší místo v kategorii automobilů a dokonce hodnotu své značky dále vylepšuje: Oproti předchozímu roku vzrostla o 21% na téměř 29,6 miliard amerických dolarů (kolem 21,6 miliard eur).
Hodnota značky Toyota tím vzrostla výrazně silněji než v tomto odvětví, kde hodnota značky posílila průměrně o 17 procent.
Minulý rok byl ovlivněn regenerací důležitých trhů osobních automobilů: V Japonsku posílila ekonomika tak jako v USA, také v Evropě byly vidět známky oživení. S počtem 9,98 mil. vozidel prodaných po celém světě upevnila v kalendářním roce 2013 Toyota svoji roli největšího výrobce automobilů světa. To výrazně přispívá ke stoupající hodnotě značky – jakož i stále rostoucí obliba hybridních modelů, jejichž odbyt již v minulém roce vzrostl v Evropě o 43 procent.
Zprávu BrandZ Report provádí každoročně mezinárodní společnost pro výzkum trhu Millward Brown. Klasifikace je založena na detailních finančních údajích sledovaných společností a také na dotazování zhruba dvou milionů spotřebitelů ve více než 30 zemích. Nyní u již devátého vydání studie se Toyota v žebříčku automobilových značek nachází po sedmé zcela na vrcholu. Ve zbylých dvou ročnících byla vždy druhá.