rolls-royce_silver_shadow-hoonigan

Modely Rolls-Royce jsou známé pro svůj luxus, pohodlí a neskutečný klid na palubě. Tenhle bílý kousek je ovšem diametrálně odlišný. Všechno, co pro vozy Rolls-Royce platí, pro něj neplatí. Pod kapotou má 1000koňový motor, uvnitř je hrozný hluk a pohodlný podvozek pro něj rozhodně neplatí. Přesto z něj stříká styl do všech stran.

Tahle bílá limuzína je Rolls-Royce Silver Shadow II, tedy symbol klasického luxusu. Ten měl pod kapotou původně 6,75litrový osmiválec a podvozek, který s posádkou pohodlně houpal, skoro jako na velké lodi. Podvozek byl dokonce propojen v jednom okruhu s brzdami, aby se při brzdění auto neponořovalo vpřed. Bylo to nesmírně složité řešení, které se dnes těžce opravuje, ale jízda byla už tehdy jako z jiného vesmíru.

Přečtěte si také:  TopCar představil Stinger GTR Limited Carbon Edition. Má karoserii z hnědého karbonu

To už ale pro tohle bílé auto neplatí. To má úplně jiný podvozek, navíc opravdu hodně snížený, takže se kola schovávají v podbězích. Dobré ale je, že se také při brzdění nijak nenaklání…

Změny se udály také pod kapotou a to opravdu velké. Tady je nově sice také osmiválec, ale výrazně potentnější. Jeho základ je motor Dodge Hellcat, jenž navíc dostal obrovský kompresor Magnuson. Díky tomu se výkon přehoupl přes 1000 koní. Poháněna jsou samozřejmě zadní kola přes manuální převodovku Dodge. K tomu je tu i hydraulická ruční brzda.

Přečtěte si také:  G&B Design upravili Mercedes-Benz třídy G. Dostal široký bodykit a výrazný žlutý lak

Jde o čistě funkční stroj, který na estetiku hledí až ve druhém kroku, takže převodovka je viditelná z interiéru, nachází se přímo mezi předními sedadly a není schovaná v žádném tunelu. Stejně tak výfukové potrubí Borla prochází volně interiérem a kryje ho jen jednoduchý trubkový rám. Mimochodem, sedadla jsou v autě čtyři a všechna jsou sportovní.

Stylová jsou kola. Do podběhů putovaly disky Rotiform, které dostaly kryty pro chlazení brzd. A ty jsou také nové, navíc výrazně posílené. O zastavení auta se teď starají obrovské kotouče s šestipístkovými třmeny Baer.

Přečtěte si také:  Novitec představuje úpravu pro Ferrari SF90 Stradale. Tisíc koní v motoru je nuda, můžete tu mít i zlato

Jak asi tušíte, tahle stavba pochází z Ameriky, kde mají podobné zběsilosti rádi, navíc může normálně a legálně na silnice. V prvé řadě je to ale driftovací speciál, který postavili blázni ze společnosti Hoonigan. A není to poprvé, kdy z Rolls-Royce Silver Shadow vznikl driftovací speciál, vzpomínáte třeba na tenhle matně černý kousek?

Přidat komentář