Automobilky to s námi, zákazníky, mají čím dál těžší. Zaujmout potenciálního kupce není žádná legrace, protože se přesně o totéž snaží veškerá konkurence. A kupní síla není nekonečná, takže každý zákazník, který přijde a nakoupí, se počítá. Ovšem je dobré se nejprve ujistit, že jako značka zákazníky zaujmete pozitivně. A ne tím, že auto, které chcete prodat, nejede.

Přesně to se totiž stalo Chevroletu uprostřed hokejového utkání. Hokejovým fanouškům  chtěl ukázat svůj pick-up Silverado Trail Boss a jeho schopnosti na ledě. Šlo o utkání NHL, které probíhalo v detroitské hokejové aréně, takže návštěvnost rozhodně nebyla malá. A před davem nadšených hokejových fandů si prostě nechcete uříznout ostudu. No, ale stalo se…

Jakkoliv auto vypadá opravdu monstrózně, ostatně pojem Boss, tedy “šéf” nemá v názvu jen tak, něco se porouchalo a Chevy se po pár metrech zastavil. Nefungovalo prý vůbec nic, ale proč se tak stalo, to zatím není jasné. Nebo se k tomu nikdo z automobilky nevyjádřil. Což je vcelku pochopitelné.

Fanoušci to naštěstí vzali s humorem a video nepojízdného pick-upu baví celý svět. Zní to jako velký reklamní průšvih, ale jak se říká, špatná reklama je také reklama. A o tom, že existuje nějaký Silverado Trail Boss dnes díky jednomu technickému problému ví půlka planety. A to se vyplatí. 😊