Driftující Honda Prelude? Také vám to přijde divné? Ono to totiž divné je. Tohle auto se s pohonem zadní nápravy nikdy nevyrábělo. Tohle driftující bílé coupé pocházející z Polska je totiž upravené.
Základem stavby je Honda Prelude čtvrté generace, které se vyrábělo mezi lety 1991–1996 a v Evropě se nabízelo s motory od 133 koní do 185 koní. Poháněná byla vždy přední náprava, zadní mohla být jen natáčecí. Pohon zadních kol, jakkoliv by se nám to líbilo, Honda Prelude nikdy neměla. V Polsku ale umějí všechno…
Jeden z majitelé Prelude se rozhodl, že ji přestaví na zadokolku a použije na drifty. A jak si usmyslel, tak také učinil. Vyměnil motor, ale upravil i podvozek, zavěšení, uložení tlumičů a hlavně změnil pohon kol na zadní nápravu. Pro většinu podvozkových dílů – od kompletního pohonu zadní nápravy včetně kardanu i pomocného rámu nápravy až ke konstrukci té přední použil díly z Opelu Omega B. Na přední nápravě ji doplnily některé díly z Opelu Vectra C.
Motor pochází z některého ze starších modelů Mercedes-Benz. Původně byl přeplňovaný kompresorem, ale jak vidno z motoru, nyní je přeplňovaný turbodmychadlem. A má parádní zvuk. Co se výkonu týká, přesnou hodnotu majitel auta nezná, ale odhaduje ho kolem 200 koní.