Po čtyřiceti letech svého působení v Evropě je Mitsubishi Motors stále vnímána zdejšími zákazníky jako kvalitní značka, japonské zpracování jejích vozidel je pro mnoho lidí z celého kontinentu zárukou spolehlivosti. To dokazují i nejnovější výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků ADAC nedávno zveřejněné v Německu.

V rámci tohoto průzkumu hodnotilo více než 20 tisíc majitelů „svou“ značku vozu v oblasti spokojenosti s produktem a službami pro zákazníky. ADAC je s více než 18 miliony členy největším automobilovým klubem v Evropě.

Vzestupný trend

Letos značka s logem tří diamantů opět mezi náročnými německými zákazníky bodovala:
Kvalita služeb: 3. místo v celkovém žebříčku (vloni 4. místo)
Vnímání značky: 11. místo (z celkových 25 testovaných)
Spokojenost s produktem: 8. místo pro ASX (hned za evropskými prémiovými modely)

Hvězdný Space Star

Mimo to ADAC také ocenil nejnovější model Mitsubishi Motors, úsporný a praktický Space Star: kromě jiných předností ho zejména díky nízké spotřebě paliva označil magazín „ADAC Motorwelt“ (vydání září 2013) jako „nejlepší volbu mezi cenově dostupnými městskými automobily“.

mistubishi-Space-Star

Tisková zpráva/-PS-