ŠKODA v Číně zdvojnásobila modelovou paletu

Autor: Pavel Srp - 26. 4. 2013


ŠKODA chce v Číně s pomocí nových modelů dále růst. Zdvojnásobuje proto své produktové portfolio na tomto trhu na šest modelů. Na Shanghai Auto Show, který se koná od 20. do 29. dubna 2013, představuje česká automobilka poprvé nový model ŠKODA Rapid pro čínský trh. Zároveň se v Číně začínají prodávat také importované modely ŠKODA Yeti a ŠKODA Superb Combi.

„Rok 2013 je rokem nových modelů značky ŠKODA. Zahájení prodeje nového modelu ŠKODA Rapid a zahájení importu představuje v letošním roce důležité milníky v Růstové strategii ŠKODA pro Čínu,“ říká předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „Cílem je zvýšit do roku 2018 náš odbyt na tomto trhu na půl milionu vozů ročně,“ říká Vahland.

Hvězdou stánku značky ŠKODA v Šanghaji je nový model ŠKODA Rapid pro Čínu. Klasická limuzína se stupňovitou zádí, která se v této zemi bude prodávat jako ŠKODA Rapid Xin Rui, patří do třídy vozů, která je v Číně mimořádně oblíbená. S designovými úpravami, jako např. s vyšším zastoupením chromovaných prvků, a s celkem devíti výbavovými pakety je vůz cíleně přizpůsoben potřebám čínských zákazníků.

„Rapid je důležitý pro náš celosvětový růst a obzvláště pro růst v Číně,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast prodeje a marketingu. „Rapid je dokonalý vůz pro tento trh a představuje novou třídu značky ŠKODA v Číně; vyplňuje prostor mezi modely Fabia a Octavia,“ dodává Eichhorn. Dostatek místa, výrazný design, nejlepší poměr ceny a výkonu, vysoká funkčnost, rozsáhlá bezpečnostní výbava a úsporné motory – to jsou trumfy modelu ŠKODA Rapid Xin Rui.

ŠKODA chce v Číně výrazně bodovat také s modely ŠKODA Super Combi a ŠKODA Yeti, které bude na čínský trh dovážet. Dovoz vozů značky ŠKODA byl zároveň v Šanghaji oficiálně odstartován. „Zahájení dovozu automobilů je dalším logickým krokem v rámci našich aktivit v Číně,“ zdůrazňuje Vahland. ŠKODA Superb Combi rozšiřuje nabídku značky v Číně do nového segmentu: vozů střední třídy s karoserií kombi. S modelem ŠKODA Yeti značka na čínském trhu vstupuje do strategicky důležitého a v Číně razantně rostoucího segmentu kompaktních SUV. Od konce roku 2013 se pak bude ŠKODA Yeti také lokálně vyrábět v závodě společnosti Shanghai Volkswagen.

ŠKODA v Číně: to už je téměř šestiletá úspěšná historie. Od zahájení výroby modelu ŠKODA Octavia v červnu 2007 se značka v Číně pevně etablovala. V letech 2007 až 2012 zvýšila ŠKODA své roční prodeje v Číně na více než osminásobek. Dosud prodala automobilka v zemi celkem více než 913 800 vozů.

Jen v roce 2012 dodala značka čínským zákazníkům 235.700 vozů – více než kdykoli předtím. Od roku 2010 je Čína největším trhem české automobilky. V současné době prodává ŠKODA na čínském trhu modely Fabia, Octavia a Superb. Aktivity značky v Číně probíhají v těsné spolupráci s koncernem Volkswagen a lokálním partnerem Shanghai Volkswagen.

Tisková zpráva/-PS-

Štítky: , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru