Aktualizovaná aplikace MyŠkoda nyní slouží jako jednotná platforma pro majitele všech současných kompatibilních modelů Škoda. Nabízí bezproblémový přístup k vozidlům a představuje širokou škálu nových a dále vylepšených funkcí, včetně chytrých služeb jako Pay to Park a Pay to Fuel, jakož i Track & Explore a věrnostní program pro uživatele, který automobilka uvádí zatím na vybraných trzích. Integrace aplikace Powerpass navíc zefektivňuje proces dobíjení elektromobilů Škoda a konsoliduje tyto služby do jedné pohodlné, intuitivně navržené aplikace.
„Ve společnosti Škoda Auto jsou pro nás zákazníci na prvním místě a snažíme se, aby jejich cesta byla co nejsnazší. Naslouchání zpětné vazbě našich zákazníků je proto zásadní pro další zlepšení jejich uživatelské zkušenosti uvnitř i vně vozu prostřednictvím nových inovativních funkcí. Rozšiřujeme proto funkcionality aplikace MyŠkoda a převádíme všechny funkce na jednu platformu. Díky integraci aplikace Powerpass mají uživatelé elektromobilů a plug-in hybridů prostřednictvím naší nové aplikace přímý přístup k více než 660 000 dobíjecích bodů po celé Evropě. A díky chytrým službám, jako je Pay to Park a Pay to Fuel, dále usnadňujeme každodenní život mnoha dalším zákazníkům,“ vysvětluje Martin Jahn, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast Prodeje a marketingu.
Nové funkce, snadnější používání a kompatibilita se všemi současnými modely
S aktualizovanou aplikací MyŠkoda mohou zákazníci využívat několik nových funkcí sdružených v jedné aplikaci a také intuitivnější design. Zákazníci modelů s plně elektrickým, plug-in hybridním i konvenčním pohonem získají přístup k novým funkcím, které jim usnadní každodenní život, například prostřednictvím chytrých služeb, jako jsou Pay to Park a Pay to Fuel. Aktualizovaná aplikace představuje zcela nový vzhled, zbrusu novou domovskou stránku, přepracovanou grafiku a informační widget, který ještě více usnadňuje její používání.
Nejnovější aktualizaci podporují všechny současné i připravované modely, včetně modelů se spalovacími motory i plug-in hybridními pohonnými jednotkami vyrobených po červenci 2020. Uživatelé, kteří dříve používali aplikaci MyŠkoda Essentials, mohou nyní přejít na novou aplikaci MyŠkoda a zachovat si svůj stávající účet. Majitelé modelů Škoda vyrobených do července 2020 budou zatím nadále používat aplikaci MyŠkoda Essentials.
Nové funkce aplikace MyŠkoda:
- Integrace Powerpass
Služba nabíjení nově plně integrována v aplikaci MyŠkoda. Powerpass tu lze aktivovat, ovládat nabíjení přes něj, volit tarif a sledovat historii nabíjení. - Záložka Discover
Nová záložka s novinkami, tipy a dalšími zprávami ze světa automobilky Škoda - Věrnostní program (pouze Velká Británie, Irsko, Francie a Španělsko)
Na vybraných trzích nabízí automobilka nový věrnostní program. Plněním výzev v něm získávají zákazníci body, které mohou vyměnit za reklamní předměty značky Škoda. - Track & Explore
Zákazníci mohou v aplikaci MyŠkoda sledovat stav výroby svého nového vozu a naučit se používat jeho funkce. Novinka je k dispozici na vybraných trzích. Další trhy budou již brzy následovat.
Široká škála nových funkcí
Aktualizovaná aplikace MyŠkoda integruje řadu digitálních služeb ze Škoda Connect a nově pokrývá další části customer journey. Uživatelé, kteří očekávají dodání svého vozu Škoda, ocení novou funkci Track & Explore, která nabízí informace o stavu výroby vozu v reálném čase. Kromě toho si mohou kdykoli zkontrolovat konfiguraci svého vozu. Pro ty, kteří chtějí prozkoumat funkce svého nového vozu, poskytuje aplikace přístup k videím s návodem, jak na to – tato videa jsou dostupná ve Velké Británii, Irsku, Francii a Španělsku.
Vylepšená aplikace MyŠkoda nyní obsahuje také nové chytré služby pro zákazníky, kteří již svůj vůz obdrželi. S funkcí Pay to Park aplikace zjednodušuje proces rozpoznávání parkovacích zón a placení za parkování v různých městech Evropy. Pay to Fuel je další novou chytrou funkcí, která umožňuje automatické platby na vybraných čerpacích stanicích, čímž odpadá fronta u pokladny.
Integrace aplikace Powerpass: více než 660 000 dobíjecích bodů v jedné aplikaci
Řidičům modelů Enyaq a PHEV nabízí modernizovaná aplikace MyŠkoda další nové funkce. Nejdůležitější je, že nabíjení Powerpass je nyní integrováno přímo v aplikaci MyŠkoda – díky tomu se původní aplikace stává zbytečnou. Nová funkce poskytuje přístup k více než 660 000 dobíjecích bodů po celé Evropě díky partnerství s více než 870 poskytovateli. Zjednodušuje také správu domácích dobíjecích řešení, jako jsou například nabíječky Škoda iV. Kromě toho aplikace nabízí možnost spravovat plány dobíjení, využívat funkci Plug & Charge a zobrazovat historii dobíjení. Stávající uživatelé aplikace Powerpass si mohou stáhnout nebo aktualizovat aplikaci MyŠkoda, přejít do sekce Powerpass a potvrdit své připojení Škoda ID za účelem plně automatického přenosu dat. Kontrola stavu nabití vozu Škoda Enyaq z domova nebo aktivace Climate Control před odjezdem jsou dva další příklady rozšířené funkčnosti aplikace MyŠkoda.
Samostatná aplikace Powerpass přestala fungovat k 26. březnu. „Díky tomuto velkému milníku jsme výrazně zjednodušili zákaznickou zkušenost uživatelů Powerpassu,“ uvádí Adam Klas, který je zodpovědný za projekt Powerpass ve společnosti Škoda Auto. Současní uživatelé Powerpassu si mohou stáhnout nebo aktualizovat aplikaci MyŠkoda, přejít v záložce Profil do sekce Powerpass a potvrdit připojení Škoda ID pro plně automatický přenos dat.
Intuitivnější design a dodatečné možnosti zábavy
Nový design aplikace dále zlepšuje uživatelskou zkušenost a poskytuje design srovnatelný se zjednodušenou domovskou obrazovkou. Kromě toho lze nyní zobrazit důležité informace – jako je stav dobíjení nebo vozidla – prostřednictvím widgetů na domovské obrazovce, což zvyšuje dostupnost. Nová aplikace MyŠkoda také zvyšuje pohodlí pro uživatele – hosty, neboť umožňuje například dálkově ovládat dobíjení a klimatizaci vozu Enyaq jejich partnera či partnerky.
Kromě toho nová aplikace MyŠkoda nabízí dynamický zpravodajský kanál s vizuálními informacemi a články ze světa značky Škoda. Ve Velké Británii, Irsku, Francii a Španělsku byl navíc zaveden věrnostní program, který uživatelům umožňuje získávat body plněním různých úkolů. Tyto body lze vyměnit za reklamní předměty značky Škoda.