Škoda nechává poprvé nahlédnout na faceliftované modely Scala a Kamiq

Autor: Josef Pelikán - Zdroj a foto: Škoda - 18. 7. 2023


Škoda odhaluje první oficiální skici modernizovaného kompaktního modelu Scala a městského SUV Kamiq. Česká automobilka poskytla oběma modelům jak designová a technologická vylepšení, tak prvky vozů z vyšších tříd. Nová Škoda Scala a Kamiq budou mít digitální světovou premiéru 1. srpna.

Po přibližně čtyřech letech od zahájení své výroby se modely Škoda Scala a Škoda Kamiq dočkaly modernizace. Kombinace technologických vylepšení a designových úprav karoserie ještě více podtrhuje charakteristické vlastnosti obou vozů: dynamické vzezření modelu Scala a robustní vzhled modelu Kamiq. Oba modely přicházejí s přepracovanými předními světlomety, předními a zadními nárazníky a maskou chladiče. Celou modernizaci podtrhují také nová kola z lehké slitiny i nápisy na pátých dveřích dle nového CI značky Škoda.

Nová Scala se zúženými světlomety a členitými nárazníky

Štíhlejší přední světlomety modelu Scala zasahují až k masce chladiče, čímž zdůrazňují dynamický vzhled vozu. Do přívodu vzduchu v předním nárazníku nyní přesahují lakované části. Díky tomu je přední nárazník členitější. Tyto designové prvky v barvě karoserie můžeme najít rovněž v difuzoru na přepracovaném zadním nárazníku lemovaném krystalickými elementy. Zadní světla mají nový propracovanější grafický design.

Nový Kamiq s výraznějšími SUV rysy

Modernizovaný Kamiq má výraznější design než jeho předchůdce. Horní element charakteristických dvoudílných světlometů byl zúžen a má ostřeji řezaný tvar. Větší a vzpřímenější maska je doplněna ve spodní části o výrazné dvojité lamely ve tvaru písmene U. Černá část nárazníku pod maskou chladiče a přívod vzduchu zdůrazňují šířku vozidla, zatímco robustní stříbrný difuzor je usazen níže, aby poskytoval dobrou ochranu podvozku. Zadní difuzor má širokou horní část a v dolních partiích je doplněn o mohutný stříbrný kryt. Modernizovaný světelný podpis dělených zadních světel ve tvaru písmene L vizuálně navazuje na shodně tvarovaná odrazová skla.

Štítky: , , , , ,

4 názory na “Škoda nechává poprvé nahlédnout na faceliftované modely Scala a Kamiq”

  1. NO ,tak to už mohou výrobci zrušit koncepce aut na baterie a mohou rovnou vyrábět auta šlapací . Těmi nikdo nikomu neublíží! Ale vážně problém je v lidech na silnici se chovají neskutečně agresivně a vůbec nedodržují předpisy. Když jedu po jižní spojce 80 ,tak se vždy najde nejméně deset a více řidičů kteří mne předjedou a nebo mě vytroubí. Dnes jsem jel přes letňany každých 200 m značka ,že v levém pruhu nesmí jezdit kamióny no a co myslíte přímo v tom pruhu závodili. V tom zda se bude jezdit 30 ve městě nebo 100 na dálnici je úplně fuk . Nikdo to dodržovat nebude. Policistu aby jste na silnici pohledal a když už tam je ,tak většinou tam kde se nic neděje. Tak přeji všem více ohleduplnýcj řidiču a méně špatných dopravních odborníků.

  2. O ,tak to už mohou výrobci zrušit koncepce aut na baterie a mohou rovnou vyrábět auta šlapací . Těmi nikdo nikomu neublíží! Ale vážně problém je v lidech na silnici se chovají neskutečně agresivně a vůbec nedodržují předpisy. Když jedu po jižní spojce 80 ,tak se vždy najde nejméně deset a více řidičů kteří mne předjedou a nebo mě vytroubí. Dnes jsem jel přes letňany každých 200 m značka ,že v levém pruhu nesmí jezdit kamióny no a co myslíte přímo v tom pruhu závodili. V tom zda se bude jezdit 30 ve městě nebo 100 na dálnici je úplně fuk . Nikdo to dodržovat nebude. Policistu aby jste na silnici pohledal a když už tam je ,tak většinou tam kde se nic neděje. Tak přeji všem více ohleduplnýcj řidiču a méně špatných dopravních odborníků.

  3. Je mi 81 let.Řidičský průkaz jsem ziskál v 17 letech SVAZARM Ostrava,učitel Mareček.Docilil jsem ř.p.na bus.Evropu mám sjetou několikrát autobusem jako řidič,bez jediné nehody.Kdysy byli auta tudor-sedán-Š1000-Š100-minor atd.Mohlí jsme jezdít po hrozných vozovkách 60km/hod.Kapitalisté snížili v obci na 50km/hod. Takovou rychlostí jezdíme dnes po dobrých cestách modernými vozy.Nějaká skupina blbečku chce se zviditelnít z Prahy, a chce jezdit 30km/hod,na dalnicích 100km/hod.Jel jsem nedávno z Gdaňska do Ostravy,cistého času 5hodin :620km=124km/hod průměr.V Polsku na dalnici 140km/hod.V česku se na žádné dálnici tkakového průměru nedosáhneme.

  4. To prosazuji asi hlavně ti co nemají na to aby byli schopni udělat řidičské oprávněni ??? Nebo ti co prosazuji v Praze 30 km /hod ??Co je tak poslat na kurz běhu v minimální rychlosti 30km /hod

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru