ŠKODA nechá v Pekingu nahlédnout do čínské modelové ofenzívy

Autor: Pavel Srp - 18. 4. 2012


Česká automobilka ŠKODA nechá na výstavě AUTO CHINA 2012 v Pekingu (23. 4. – 2. 5. 2012) nahlédnout do své budoucí modelové ofenzívy v Číně. V Pekingu představená designová studie MissionL poodhaluje podobu nového kompaktního modelu značky ŠKODA, který se bude od roku 2013 vyrábět v závodě Shanghai Volkswagen a prodávat v Číně. S novým kompaktním modelem a mezinárodně úspěšným SUV Yeti tak značka v příštím roce uvede na čínský trh svou čtvrtou a pátou modelovou řadu. Na svém největším odbytovém trhu tak sází na další růst.

ŠKODA pokračuje v úspěšném vývoji na čínském trhu. V prvních třech měsících roku 2012 vzrostly prodeje v Číně o 8,9 % na více než 59.200 vozů (1. čtvrtletí 2011: 54.400 vozů). ŠKODA je v Číně přítomna od roku 2007 a v roce 2010 se poprvé stala největším odbytištěm značky. Tento vývoj se potvrdil i v roce 2011 a v prvním čtvrtletí roku 2012.

„ŠKODA úspěšně pokračuje ve své mezinárodní růstové strategii a směřuje k dosažení cíle v podobě 1,5 milionu celosvětově prodaných vozů v roce 2018. Čína má už dnes velký podíl na prodejních úspěších značky a její význam v příštích letech dále poroste“, říká předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „Vstup na čínský trh před pěti lety bylo pro naši značku dobré rozhodnutí,“ dodává Vahland. Se čtvrtou a pátou modelovou řadou v Číně v roce 2013 dále posílíme dobrou pozici značky“, říká Vahland.

S novým kompaktním modelem představí ŠKODA v roce 2012 v Evropě a v roce 2013 v Číně atraktivní automobil řadící se mezi modely Fabia a Octavia. Poodhalení designu a koncepce vozu poskytne studie MissionL. V Pekingu automobilka představí modifikovanou verzi určenou pro potřeby čínského trhu. Evropská varianta studie MissionL byla prezentována na frankfurtském autosalonu v roce 2011. Na svém stánku o rozloze 1.141 m2 automobilka představí i modely Fabia, Octavia a Superb vyráběné a prodávané v Číně, stejně jako Showcar Octavia Racing. Pekingská prezentace bude současně oslavou pětileté úspěšné přítomnosti značky na čínském trhu.

Tisková zpráva/-PS-

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru